DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky

Aston Martin nabral několik lidí se zkušenostmi z F1 a pokračuje ve vyhodnocování svého vstupu do tohoto šampionátu jako dodavatel motorů. Ty zřejmě budou i po roce 2021 obsahovat MGU-H.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 18.10.2017 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 16.10.2017 09:46
Nedávno se uvádělo, že pro zachování MGU-H je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Na mne to spíše působí tak, že někdo vytvoří nějakou větší Alianci ohledně motorů.Tipl bych si, že majitelé F1 nejsou uplně rádi, že prim hrají automobilky a že jsou na nich závislý.Určitě si přejí vyváženost, to jest aby tam bylo více výrobců a nebyli jen v područí automobilek a jejich zájmů, které jak rychle začali, mohou skončit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Nedávno se uvádělo, že pro zachování MGU-H je hlavně i Renault. Takže když to shrneme, všichni mluví o zjednodušení a zlevnění jednotek, ale přitom chtějí vše nechat při starém 12
    F1 má být něco extra, má to být technická špička, tak proč se vracet o několik let, možná desetiletí zpět a dělat obyč motory, když je tu dnes technicky zajímavý motor?
    Osobně se mi moc nelíbí ani ta standardizace některých dílů 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ono se snaze automobilek nelze moc divit. Pokud jsou pravidla na PU nastavena tak, že je definován objem motoru, počet a úhel válců, plnící tlak turbodmychadla a maximální zisk z MGU-K, tak fakticky jediným rozdílovým prvkem kde můžou motoráři prodat svou invenci je právě MGU-H.

      A pokud to vezmeme čistě technologicky, je využití tepla výfukových plynů tak zajímavá a pokroková myšlenka, že plně chápu, že se toho nechtějí vzdát. A první vůz s touto technologií jde již do malosériového prodeje.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Ja se automobilkam nedivim. Spise me stve jak rikam ta standardizace, definován objem motoru, počet a úhel válců, plnící tlak turbodmychadla a maximální zisk z MGU-K,...Osobne bych dal radsi prednost standardizaci ale jinych parametru. Treba vahy MGU-K, atd. Aby museli vyrobci resit ucinnost u vsech komponent. k cemu je mi standardizovany uhel mezi valci?
        Zajimave je, ze se snazi resit objem valcu, pocet valcu atd, kdyz maji jasne danou spotrebu, tzn. maximalni prutok a mnozstvi paliva na zavod. Ja bych jim dal prave dnes volnost, aby museli resit jen ucinnost a omezil vse jen tak, aby se vse tocilo kolem ucinosti. Bylo by zajimave sledovat jak by se s tim jednotlivy vyrobci popasovali, jake novinky by vyrobci predstavovali 12

        Jinak jsem zvedav na nove vyrobce, ale pochybuji, ze do toho nekdo pujde. Mozna tak az v roce 2021, kdy preci jen bude dost casu na vyvoj a nebudou nejake drobnosti potreba resit na rok, ci dva.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nevím, ale ono moc času nezývá a nikdo nový o sobě nedává vědět. Aby to nakonec nedopadlo jako s Hondou, kdy se taky kasali a jejich současné výsledky jsou více než rozpačité.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            178.255.168.XXX
            Aston pretahl lidi, o ktere "jiste" Ferrari stalo. Zatim spousta reci a nic. Ten kdo rekne ze do F1 vstoupi, tak predpokladam, ze od zverejneni utece jeste hodne vod. Takze jestli pristi rok nekdo rekne, ze vstupuje do F1, tak tak 3 roky vyvoje a testu, jinak to bude podobne jako s Hondou. Ta predpokladam nechtela dlouho otalet a chtela vyvijet za pochodu, coz se neukazalo jako idealni.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Vybudování továrny a týmu je dlouhodobá záležitost. Pokud by chtěli vstoupit do F1 v roce 2021, už by měli začít dělat na motoru a oni zatím akorát shánějí lidi. Podle mě to nemají šanci stihnout a celá kauza je asi jen hezká "kachnička" zvaná novinářská. Ale možná by se k tomu mohli vyjádřit lidé, kteří vědí mnohem více než já.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama