DISKUZE K ČLÁNKU "Nesmyslná Q1 a nedůležitá Q2," tvrdí Alonso

Španělský jezdec ve službách McLarenu se nelichotivě vyjádřil k průběhu dnešní kvalifikace. Dle jeho názoru byl spíše třešničkou dne doprovodný závod Formule 2, než samotná bitva o pole position v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nesmyslná Q1 a nedůležitá Q2," tvrdí Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.10.2018 16:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.09.2018 08:18
Co dodat, jak jsem psal hned po kvalifikaci,… »
» jj284b (Hlasoval 1 člověk) 30.09.2018 08:57
ma uplnu pravdu.. ked skory vyjazd v FP1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.225.72.XXX
    Kdyby týmy mimo první čtyřku nebo šestku byli chytří, tak mění všechny komponenty každý víkend, pokud tedy na to mají finance. V pořadí by se nic nezměnilo a slabší týmy by pak byli konkurenceschopnější, neboť by měli oproti prvním k dispozici vždy nové motory, převodovky atd., mohli by naladit vyšší výkon a přitom by startovali úplně ze stejných pozic, neboť jejich tresty by vzájemně vyrušili. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    ma uplnu pravdu.. ked skory vyjazd v FP1 rozhoduje o poradi viac ako sobotna kvalifikacia, tak je nieco velmi zle... Alonso skoncil v Q 17ty, vystartuje 16ty..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Co dodat, jak jsem psal hned po kvalifikaci, nedůstojná podívaná. Škoda takových trestů kdy tam pak jedete jen pro okrasu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A jak chceš trestat jezdce, kteří se nasazením nadlimitní PU snaží získat výhodu oproti konkurenci? TPravidla jsou známá dopředu, a pokud se někomu vyplatí to hrát tak, jak to včera hráli, je to jeho věc, je to součást hry a příjde mě to v pořádku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mě ne, já bych trestal hlavně tým, ne jezdce, a nebo bych to udělal jak u převodovek, trest 5 míst, více ne. Podle mě se to dá vymyslet lépe, aby netrpěl tolik i fanoušek, to je celé.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Podle mě je výhoda každého dalšího motoru znát, ono je rozdíl odjet z jedním motorem sedm závodů, nebo jen pět závodů ,v případě 4 motorů za sezonu. A nejvíc z toho profituje jezdec, takže je pak logické, že trest by měl dostat především jezdec. V neposlední řadě když takto vymění motor dobrý jezdec v konkurenceschopném voze, vidíme pak výrazný posun vpřed, někdy i na bednu a na takovém průběhu závodu kdy se jezdec prodírá polem vpřed fanoušek vydělá. Takže je to něco za něco.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Mě prodírání se polem s o 2s rychlejším autem nijak moc nebere, raději bych aby se RedBull vpředu o něco pokoušel s Mercedesem a Ferrari, podle mě je škoda že tam nejsou. Dá se vymyslet dle mě lepší řešení než zlikvidovat jezdci kompletně kvalifikaci.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Zásadní je ale to že pravidla platí dopředu, pokud bude trest malý, stane se nadlimitní používání motorů součástí strategie. Což neříkám proto, že je špatně, pokud tak budou dopředu pravidla nastavena, ale spíše proto, aby ti věčně nespokojení pak nenadávali, že to týmy zneužívají.

              PS: já bych také raději viděl bojovat RedBully vpředu, ale pokud se rozhodli pro nasazení dalšího motoru, i za cenu penalizace, tak musím tohle jejich rozhodnutí respektovat, když to pravidla umožňují, a nemohu z toho, že startují z chvostu vinit pravidla.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama