DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na změny pravidel od roku 2023: Jak chce FIA zkrotit poskakování v F1?

Zástupci FIA, Formule 1 a technickými řediteli týmů schválili některá doporučení technického poradního výboru (TAC), který měl navrhnout opatření pro zmírnění poskakování nové generace monopostů, které velkou část přítlaku vytvářejí pomocí přísavného efektu podlah. Jak se to projeví v technických pravidlech pro příští sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na změny pravidel od roku 2023: Jak chce FIA zkrotit poskakování v F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 22.07.2022 10:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 20.07.2022 15:00
ta starostlivost FIA o bezpečnost a zdraví je… »
» badys (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2022 08:34
S každým dalším nařízením, s každým číselným… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 21.07.2022 13:32
Z tohohle pohledu není co zvedat... Bezpečnost je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    S každým dalším nařízením, s každým číselným limitem se zvětšuje kontrola jejich dodržování. Bezpečnost bych řešil hlavně u maršálů a diváků , piloti si musí být rizika závodění vědomi. Vždyt i to vědomí rizika dělají ty závody ,závody. Snad nechceme , aby nám adrenalin zvedal tak akorá prvek "Masi"

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Z tohohle pohledu není co zvedat... Bezpečnost je v F1 maximální a jako taková je jedním ze nejbezpečnějších sportů na světě...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    ta starostlivost FIA o bezpečnost a zdraví je opravdu velice záslužná. jen si tak říkám, jestli se za realitou necourají v uctivé vzdálenosti s pověstným křížkem po funuse. jestli by se raději neměli zaměřit do vlastních řad aby sjednotili rozhodování svých komisařů během závodů i celé sezony, a neřešili již prakticky vyřešené.
    ano, pro příští sezonu mohou pravidla upravit. v tom problém asi není, i když už je poměrně dlouho a týmy určitě na autech "2023" určitě pracují. klidně zvedněme podlahu, upravme kanálky atd atd. ale proč to schovávat pod roušku bezpečnosti? ne - oni chtějí ovlivnit výkonnost, ne bezpečnost. a další senzory, když ty současné dokáží v pohodě změřit vše požadované? to má být to šetření nákladů?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama