Nejlepší auta do pouště? Buginy s koly jak od kolesového parníku a výkonem přes 2000 koní

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 9. ledna 2018, 15:10 Aktualizováno 9.1.2018, 15:53 Google+

V Česku se jízdě po pouštních dunách přiblížíme nanejvýš v některé uzavřené pískovně, nicméně ve světe se jedná o poměrně zajímavé hobby, které si někteří lidé dobrodružnější povahy mohli vyzkoušet třeba na dovolené. Pokud si ale chcete vychutnat jízdu na maximum, chce to i pořádné stroj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Závod v pouštních dunách Glamis

Závod v pouštních dunách Glamis | foto: youtube.com

Sdílejte článek

A právě dvě nejzajímavější a nejvýkonnější pouštní bugginy si před pár dny daly závod o to, který vůz je vlastně v poušti nejlepší. V Glamis Sand Dunes (stát Kalifornie) se tak vedle sebe postavily stroje s výkonem přes 2000 koní vybavené speciálním podvozkem a pneumatikami, které připomínají spíše kola kolesového parníku.

Závod o nejrychlejší stroj auto v pouštních dunách Glamis (4:22) | zdroj: youtube.com

Ve třech závodech o titul "Nejrychlejší pouštní bugina v Glamis 2017" se proti sobě postavilo monstrum Alumicraft s výkonem přes 2000 koní nazývané "Blackzilla" a stroj značky Racer Engineering o výkonu 2076 koní s názvem "Hate Maker".

Samotná čísla vypadají skvěle, ale jak si stroje poradí s přenosem takového výkonu na písek? Jak je z videa patrné, tak moc dobře ne. Už krátce po startu jsou oba stroje předními koly ve vzduchu a tímto stylem pokračují až do cíle závodu.

Jediný moment kdy závodníci vidí před sebe je chvíle, kdy sundavají nohu z plynového pedálu a vůz se tak nakrátko posadí předními koly zpět na písek. Už jen z pohledu na celý závod je však jasné, jak úžasný a adrenalinový zážitek to musí být.

Vytisknout

Diskuze: Nejlepší auta do pouště? Buginy s koly jak od kolesového parníku a výkonem přes 2000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

reklama

Doporučujeme

dobové snímky Hafner Rotabuggy

Znáte Hafner Rotabuggy? Druhoválečný létající Jeep předběhl dobu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud