DISKUZE K ČLÁNKU Wolff by bral spíše vítězství v závodě než 2. příčku mezi konstruktéry před Ferrari

Toto Wolff by dal přednost vítězství ve velké ceně spíše než posunu před Ferrari v letošním šampionátu konstruktérů. Mercedes špičku stále stahuje, ale na nejvyšší stupínek po letos překvapivě ještě stále nedosáhl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff by bral spíše vítězství v závodě než 2. příčku mezi konstruktéry před Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 06.11.2022 09:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 03.11.2022 13:31
Které vůbec nepotřebují... »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 03.11.2022 11:33
Osobně si myslím, že nedopadne ani jedno 13 »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 03.11.2022 12:04
To asi ano, ale logicky je lepší dosáhnout to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, jsou rozhodně lepší než první polovinu sezony, ale celý rok těží hlavně vysoké spolehlivosti motoru. Takže si pořád myslím, že jednou se něco stane, Red Bull odpadne, nebo pit stop bude trvat dvě minuty a Ferrari zapomene přezout nebo dá málo benzínu ... a vyhrají. Loni to tak párkrát bylo. Letos prostě pořád nuda... Verstapen a když ne on, zaskočí Perez... Ale jsem rozhodně přesvědčen, že i kdyby přezouvali jako RedBull tak to dopadne úplně stejně. VždyˇRed Bull jel na začátku závodu na červených použitých skoro stejně jako Mercedes na žlutých nových... a v tomhle parametru by je čekalo jen další přezutí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Osobně si myslím, že nedopadne ani jedno 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      To asi ano, ale logicky je lepší dosáhnout to vítězství, a přitom být třetí a mít víc času pro tunel a cfd ....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Na druhou stranu za druhé místo v PK je víc peněz 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Které vůbec nepotřebují...

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          89.24.32.XXX
          Což při jejich finančních možnostech a finančním stropu je horší varianta, než víc času v tunelu.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Po sportovní stránce určitě....ale ona neexistuje jen sportovní stránka věci, že?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Celkově, ty peníze jim jsou zkrátka k ničemu, pořád nechápu co to tady zkoušíš... Umím si představit, že proti sobě stojí pouze 2. věci...

              1. Prestiž Být 2. je lepší, než být 3.
              2. Výhoda do další sezóny

              Ale peníze nehrají žádnou roli... Pro netovární tým by to byla jiná, ale tady fakt není o čem...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Jak píšu, po sportovní stránce je to určitě pravda.

                Ale nesouhlasím s tím, že obecně peníze nechtějí/nejsou potřeba. Každá stáj má majitele/ akcionáře/ cokoliv, a ten se kouká i na finanční stránku věci. A zrovna u Mercedesu se spekulovalo, že mateřská automobilka už nechce platit tolik na F1.
                Takže v obecné rovině nesouhlasím s tím, že peníze za PK nejsou aspekt, který se podílí na rozhodování.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama