DISKUZE K ČLÁNKU Dnešní F1 je náročnější, dříve to však byla větší zábava, shodují se piloti

Kterou éru závodění si piloti užívají více? Éru Pirelli, kdy je výzvou práce s pneumatikami a strategiemi, či dřívější sprinty v dobách, kdy dominovala aerodynamika? A který typ závodění je podle jezdců náročnější?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dnešní F1 je náročnější, dříve to však byla větší zábava, shodují se piloti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 14.04.2013 08:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2013 08:33
O které době mluvíš, kdy vyhrávali nejlepší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    pro mě je absolutně nepochopitelný už jen na první pohled zřejmý divný rozměr vozu. 5m dlouhé i víc formule jsou široké max 1,8m když srovnáme z audi a8 kterémá 5m a šířku necelí 2metry a i přzto to auto vypadá furt dlouze ke své šířce . pro mě osobně bych volil pravidla roku 1994 jen s dnešní bezpečností

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Problém je, že pravidla z roku 1994 jsou s dnešní bezpečnostní absolutně neslučitelná. Dokonce ani okruhy z 1994 by bez (často podstatných) úprav nesplňovaly dnešní bezpečnostní standardy. Kdyby to ale šlo, to by bylo něco! 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    .. Myslím že kdyby se snažili pravidla přizpůsobit aby se víc líbila jezdcům, tak by díky tomu byly i atraktivnější závody. Nevím proč pořád vymýšlí umělé způsoby jak závody zatraktivnit - viz kers, drs, pneu ... Pravý závodění kdy mohl vyhrát ten nejlepší jezdec i s průměrným vozem je už dávno pryč 07

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Je už dávno pryč díky vývoji techniky a ten se zpět nevrátí, takže je stesk po minulosti k ničemu, přesně jak říká Kimi. Jestli má v F1 zůstat různorodá technika a nemá se z ní stát jen další unifikovaná série...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.71.85.XXX
        no to pak můžeš hnát do extrému jak jeden můj kámoš co na to přestal koukat v roce 2009 kvůli tomu jak ty káry vypadaly první rok na slickách, no už toho ve formuli bylo hodně čert to vem jen jsem zvědavej jestli budou ty zesilovače, trombony nebo co na ty nové motory

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      O které době mluvíš, kdy vyhrávali nejlepší piloti s průměrnými vozy? Sleduji F1 více jak 40 let a na žádnou takovou dobu si nepamatuji.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama