DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Přítlak se rychle zvyšuje, mezi nosy jsou ve výkonnosti jen drobné rozdíly

Podle technického ředitele Ferrari Jamese Allisona jsou mezi různými řešeními nosů letošních vozů Formule 1 ve výkonnosti jen drobné rozdíly.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Přítlak se rychle zvyšuje, mezi nosy jsou ve výkonnosti jen drobné rozdíly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 31.01.2014 06:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Andy

    62.168.11.XXX
    Zadek Na té nárazové struktuře se světlem - to jsou čidla nebo ochrana před teplem z výfuku?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RiLCO

      78.98.16.XXX
      Ak sa nemýlim sú to nálepky (žiadna elektronika), reagujú na teplo akumulačne, (asi sfarbením) sleduje sa tým koľko tepla na daný povrch dopadá/vyžaruje, podľa toho zistia či majú zvoliť iný materiál, alebo tam dorobiť dodatočný tepelný štít.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,... ...že je len otázka času, kedy konštruktéri po odskúšaní rôznych variant jednotlivých dielov aerodynaamiky, nájdu cestu ako stratený prítlak nájsť a potom nebude problém, aby autá jazdili rýchlejšie ako monoposty s atmosférickými motormi V8 preto, lebo budú môcť preniesť na cestu väčší krútiaci moment bez toho, aby pneumatiky podklzovali a auto išlo do hodín, ako sme to videli u niektorých áut, v úvode prvého dňa v Jeréze, lebo dobrá trakcia a nájdenie prítlaku je základ a nové pohonné jednotky sú konštruované tak, aby zrýchľovanie bolo rýchlejšie, lebo tu jednosmerný elektromotor pôsobí veľmi dobre v tom, že má od minimálnych otáčok veľký krútiaci moment a vlastne spôsobuje, že turbomotor sa rýchlejšie rozbieha a má pritom prijateľnú spotrebu, bez toho, aby išlo na plný plyn, lebo rozhodujúca je veľkosť krútiaceho momentu a výkon, aby auto stále zrýchľovalo, lebo záťaž sa rozloží medzi elektromotor a turbomotor a na pomoc prišla aj nová prevodovka so stupňom naviac, preto nie je problém urobiť SW pre mapu motora pre daný okruh, aby úplne autu a jeho nastaveniu vyhovoval. 01

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.242.XXX
    vidno ze Allison vie o com hovori.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Som zvedavý na riešenie McLaren. Uvítam jasný obrázok, alebo podrobný popis.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama