DISKUZE K ČLÁNKU Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla

Podle Adriana Neweyho bude skokové snížení spotřeby paliva u nových motorů dělat týmům vrásky a významně ovlivní závodní strategie. Hovoří také o dopadu zúžení předního křídla na aerodynamiku vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 11.02.2014 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 18 lidí) 10.02.2014 09:16
Jednoznačně nejlepší monopost do války, jako… »
» Tomur (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2014 17:06
A někdy i v pravopysu 13 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.143.200.XXX
    gasoline Ja len dufam, ze sa palivo nebude setrit vo vlekej miere. A FIA potvrdila ze ak by boli velke problemy, je mozne zmenit max. mnozstvo na preteky na dalsiu sezonu. Podla mna kludne im mohli dat 120 Kg. Aj tak by sa kazdy snazil spravit setrny motor. Viac paliva = vacsia hmotnost. V Monaku by mozno stacilo 95 Kg, ale to je v poriadku. Je dost zvlastne urcit max. mnozstvo ked preteky maju rozlisne poziadavky na vykon a spotrebu paliva.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      keď v Austrálii nedôjde ani jeden Ranault do cieľa, možno to zvýšia na tých 120kg 04

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Max šířka Jedná se přeci o maximální šířku. Nikdo jim nezakazuje aby si bočnici udělali zároveň s vnitřní stranou kola. Že nadává, že bočnice je přímo uprostřed.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Presne tak, keď je to najhoršie možné miesto, tak kratšie krídlo musí byť lepšie. Alebo kecá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, čakalo sa to,... ...sú to zase nové výzvy, aby nám konštruktéri a dizajnéri nezrezivěli a stále mali tvorčieho ducha apracovali na nových veciach. To isté platí o motorároch, kde predtým bola u V8 atmosférických mapa motora a u monopostou pre r. 2014, to musí byť mapa pohonnej jednotky kompret 1,6 V6 Turbo + ERS, so správne volenými prevodmi. Samotný turbomotor tu bez podpory elektrického jednosmerného trakčného motora (MGU-K) je úplne bezmocný, lebo mu nepomáha sa len rozbiehať z pomalých zákrut a potom pri dotáčaní na maximálku v zóne DRS, ale aj na štarte, preto je dobre, že sa na volant dodatočne bude montovať LCD diplay, kde jazdec bude môcť sledovať a správať sa podľa toho, koľko energie bude mať k dispozícii, čo bude iste rozvíjať jeho inteligenciu a talent, každého z nich a tiež úspech v závode. 01

    + 5 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • majod

    185.26.182.XXX
    redbull jednoznacne najkrajsi monopost tento rok

    + 8 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama