DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Ferrari se na rozdíl od McLarenu už nemá na co vymlouvat

"Je zde jenom jeden Adrian Newey". Kolikrát jsme to slyšeli za posledních několik let? A je to pravda. Je zde jediný Adrian Newey, nejlepší designer šasi své doby, brilantní aerodynamik a celkově technický kouzelník. Ale je třeba si uvědomit, že jeden muž tým netvoří.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: Ferrari se na rozdíl od McLarenu už nemá na co vymlouvat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 22.05.2014 20:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 6 lidí) 20.05.2014 09:14
Toť otázka kdo je tady trouba 03 »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 20.05.2014 10:33
Výrobce svým zákazníkům musí dodávat stejný… »
» Tomur (Hlasovali 3 lidé) 20.05.2014 10:52
Tak teď už v tom mám jasno, děkuju 0401 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fo-ol

    89.176.25.XXX
    Adrian Newey vs. Ross Brawn Nejvetsi bitva poslednich dekad F1 zdarne pokracuje! Je neuveritelne ze s vyjimkou obou Alonsovych titulu s Renaultem za poslednich vice nez 20 let VZDY ziskal titul tym, spojeny s jednim z techto jmen. Jestli se nepletu tak famozni 4 tituly Red Bullu prinesly vedeni Neweymu (11:9 ?), Brawn ma co dohanet :)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no davidovi na závěr kariéry uteklo auto z nejlepších, štvalo by mě že mě vykopli zrovna když to přišlo, ale co, budu kdákat jako komentátor všeho a všech a hlavně všude, pravda je že ferrari mělo stejnou šanci jako mercedes a kde jsou.. u redů můžou brečet že rendl, i když kdo ví.. mercedes může mít stejnej motor jako ostatní, ale když ho vyrábí a testuje, tak zřejmě ví co přesně si k němu může dovolit

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Adrian tím netvorí,... ...ale udáva smer a to je dôležitejšie, ako keď tam sedí niekto úplne iný a nasmeruje celú skupinu na nesprávnu cestu, ako je to napríklad v McLarene a tí potom vyvíjajú niečo, čo vôbec nefunguje a vrátiť by sa aj dalo, keby bolo kde a keby niekto vedel, ako ďalej. Preto taký ľudia, ako Adrian sú veľmi žiadaný a zrejú ako víno, čím sú starší, tým sú lepší a skúsenejší a na prácu majú mladých inžinierov, ktorý sú na svoje práce úzko špecializovaný a vedia správny smer premeniť na vyššiu pridanú hodnotu pre tím. Preto o Adriana je enormný záujem medzi všetkými tímami a aj vždy bude, dokiaľ on sám z kolotoča F1 neodíde a nezavesí to na klinec. 01

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Moc nevěřím tomu, že samotný Mercedes používá stejné motory jako jeho zákazníci a když už, tak musí mít úplně jiné mapy 17

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Podle pravidel to ani jinak nelze. Viz také homologace: u FIA nehomologoval jeden motor pro sebe a jiný "slabší" pro své zákazníky, ale stejný pro všechny.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Randy

      109.81.245.XXX
      Oni totiž na jednom serveru (v angličtině tradičně slabý Pastorek) vedle blbě přeložili Smedleyho - nepodezřívá Mercedes, že by svým zákazníkům dodával slabší motory, jen tvrdil, že by to bylo zajímavé vidět, jaké by bylo pořadí, kdyby měly všechny týmy stejný motor.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        Někde jsem vyčetl informaci, že výrobce musí dodávat všem zákaznickým týmům stejné motory, jenže výrobce není zákazník. Odtud možná moje přesvědčení, že Mercedes má jinou techniku 04 Třeba nám to pomůže rozlousknout redakce... Petře? 20

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Výrobce svým zákazníkům musí dodávat stejný motor, nelze mít pro sebe silnější specifikaci.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Dlhy

          188.123.100.XXX
          kde ste to četl...?

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Zajímavé, jak se s tebou všichni baví, že? Inu, asi opět nastal čas pro změnu přezdívky, pověst sis pokazil už dost.. není divu, že se ani nepřihlašuješ už. 04

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    V poslední době mám pocit že Coulhard je hlásná trouba F1.

    + 1 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      95.173.85.XXX
      Toť otázka kdo je tady trouba 03

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já mysle v F1. Neberu mu, že jako pilot dokázal hodně, ale v poslední době se mi zdá, že se vyjadřuje ke všemu. Jako by mu chyběla ta popularita a aspoň prostřednictvím médií se chtěl zase hřát na výsluní pozornosti. Ale rejpnutí dobré, máš za to ode mě kladný paleček.01

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Pokud se ho někdo zeptal a on odpověděl, co je na tom špatně? Pokud komentuje dění v F1 v rámci své práce pro BBC Sport, co je na tom špatně? Jako jeden z mála zná F1 velice dobře zevnitř, působil v ní dlouho a odešel nedávno, tak co nebo koho bys chtěl víc, proboha?! 20

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.97.XXX
      no jako jeden z mála může o F1 mluvit na základě svých dlouholetých zkušeností.

      A s tímto jeho prohlášením nejde než souhlasit.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Book

    212.185.43.XXX
    Vymlouvat? Nezaznamenal jsem, že by se Ferrari na něco vymlouvalo, kde na to zase ten David přišel? Jedinej, od koho pořád slyším výmluvy na PU Renault je RedBull a pánové Horner a Marko..... Ferrari ví moc dobře, že Mercedes odvedl lepší práci a myslím, že se snaží situaci napravit... McLaren nesleduju, ale moc výmluv jsem taky nezaznamenal...

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      podle me to myslel tak, ze uz 7 let nema Ferrarri top auto a misto aby se priblizovali, tak spise stagnuji ci dokonce klesaji. A cely vuz si stavi sami, vcetne motoru.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama