DISKUZE K ČLÁNKU Ravetto odhaluje pravdu o Caterhamu, viní Fernandese z mlžení

Bývalý šéf Caterhamu hovoří o tom, jak vidí spor mezi současným vedením a původním majitelem Tonym Fernandesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ravetto odhaluje pravdu o Caterhamu, viní Fernandese z mlžení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 08.11.2014 17:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 8 lidí) 31.10.2014 13:37
Caterham ze 3 nováčků byl Caterham (Lotus)… »
» Ligier (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2014 14:04
Tak tak, dokonce jsem po dlouhé době měl pocit,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lotusolog

    59.90.146.XXX
    Fernandes Tady se přesně ukazuje jaký je Fernandes podrazák, od začítku mu nešlo o Vášeň F1 nebo závody, bral to jen jako podnikatelský záměr pro zisk. Dohodu na jméno Lotus Racing využil jen jako marketingový tah, aby parazitoval na známém názvu a přes malajsijskou vládu, která podporovala finančně sport, dosáhnul dohody s Protonem, který vlastnil automobilku Lotus. Když to pak vyšlo najevo a britský výrobce s tím nesouhlasil už nemohli zastavit dohodu na 2010. Obešel je tím, že se domluvil s Huntem, kterému nasliboval hory doly, přejmenoval se na Team Lotus a po 8 měsící nezaplatil ani dolar, jak slíbil. Tím se Hunt stáhnul a s ním i oprávněný název. Koupí vůzů Caterham využil názvu a přejmenoval tým. Když už byl v dluhách, tak to chtěl prodat, ale mlžil, pak nepřevedl podíl a tlačil nové majitele do úhrady i starých dluhů, které šly ovšem za Fernadnesem. Ti se však nenechali vydírat a tak Fernandes svými podrazy opět pohřbil další tým....02

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Tady se přesně ukazuje, jak si lidé nechávají vymývat mozek a nechat za sebe přemýšlet druhé. Fernandes do toho šel z vášně za planých slibů FIA. Samozřejmě, že chtěl kolem toho rozjet i byznys a vyrábět sportovní auta, ale to není důvod, proč z něj teď dělat padoucha. Hunta neobešel, domluvil se s ním, žádné hory doly mu nesliboval, nečti tolik bulvár. On se tam do toho přihnal pak Bahar a začal Huntovi mazat med kolem huby, ten se ukázal jako slaboch a Fernandese podrazil. Bahar byl pak podle tebe kdo - ten Mirek Dušín, který vše dělal pro charitativní účely - včetně zbytečné právní bitvy a zmatku kolem názvu. Se divím, jak jsou někteří lidé naivní...

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lotuosolog

        59.90.146.XXX
        Víš o tom úplný prd, mám info ze zákulisí a znám celý vývoj, proto mě vůbec nepřekvapuje, jak se Fernandes zachoval. Naopak naivní jsi ty, ale buď v pohodě, já jsem si o něm také v 2010 nemyslel, že bude takový, zejména když ukazoval ty první videa, jak chce navázat na historii, jen plky a PR....Bahar využil situace, protože věděl, že jaké je pozadí.....

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Velký prd o tom víš evidentně ty, žádné info ze zákulisí nemáš. Já byl i v jejich továrně a s Huntem (bratrem Jamese) jsem se i setkal. Nečteš, nevíš, takže se ti nedivím. Bahar byl pěkný hajzlík, trochu si ho idealizuješ. Nebýt něj, tak to celé mohlo dopadnout jinak.

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            77.242.90.XXX
            muzu se zeptat jako co jste byl v tovarne? To je bezny, ze Cesi se produciruji v F1 teamech?

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Až se naučíš podepisovat jako každý slušný člověk, pak můžeš chtít diskutovat.

              + 7 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              59.90.146.XXX
              Hezká otázka, oceňuji....no netuším, kde byl, ale pokud míní třeba historický Lotus, tak tam se běžně dostane každá uklízečka. Já tam byl také a osobně jśem zařídil prohlídku pro několik Čechů, mám tam osobní kontakty......moc se mi nezdá, že by se někdo dostal do aktuální továrny jakéhokoliv týmu. Mám známé co jezdí dom týmů F1 s kamionem a vím, jak striktní je posun třeba od vrátnice k nakládce a mnohdy řidičb nesmí ani vylézt z vozu k pozorování nakládky, např. v McLarenu...

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Že vás to baví zbabělci! Stydíte se podepisovat pod své názory, vy morální trosky? 02

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Lotusolog

            59.90.146.XXX
            Musím se smát na tvou reakcí. Jednak sejít se s Huntem neno jinou osobností z F1 není až takový problém, stačí jet třeba na Goodwood. Já se s ním také sešel, a podepsal se mi s věnováním, což mám i vyfocené ale hlavně mám průběžné info od podzimu 1994 co se dělo v Lotusu a k tomu stohy dokumentů včetně plánů návratu atd. Evidentně ti k našemu tématu nic neřekl, protože jinak by jsi věděl, že s Fernandesem je to tak, jak píšu. Ještě doplním, že Fernandes mohl mít balík sponzorů s rozpočtem 260 mil. USD po dobu pěti let, pokud by neporušil dohody s Huntem a Team Lotus mohl v pohodě dál pokračovat....hrozná škoda, že se se tak stalo...

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Ty jsi opravdu komik a ostuda všech českých fanoušků Lotus! 02 Škoda, že jdeš s davem a neumíš přemýšlet - cokoliv ti kdo nakuká, tomu také uvěříš. Kdoví, jestli ty ses s Huntem vůbec někdy setkal. Pokud bys měl info od obou stran z první ruky, tak bys také věděl, proč sešlo z některých dohod. Těch 260 mil USD byla utopie, a to dnes ví i Hunt.. to je rozpočet na úrovní špičkových klubů. Žel Fernandesovi kde co nasliboval a nedodrže, Tony se pak musel zachovat racionálně. A podrazili ho i jiní. Nenechal se odradit, proto chtěl podpořit také výrobu silničních vozů a vzkřísit Caterham. Škoda to je každopádně.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Celú pravdu sa už ani nedozvieme,... ...lebo to nebude ani potrebné. Je len chyba v tom, že tímy Caterham aj Marusia mali predať minulý rok a boli by sa zaobišli bez komplikácií a majtelia o predad a namiesto zisku vyprodukovali stratu v ich neprospech. Bolo to úplne neprezieravé. O to je to horšie, že sú tak postihnutí radoví pracovníci, ich rodiny a tiež piloti týchto tímov. 02

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.90.XXX
      tak o ty strach nemej. Ti na trhu prace dlouho nepobudou a mozna, ze je pro ne dobre, ze vedi na cem ted jsou a muzou okamzite reagovat. Coz by jinak diky smlouvam, kterymi jsou zavazani nemohli. Takhle maji jejich pravnici spoustu naboju.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    Caterham ze 3 nováčků byl Caterham (Lotus) nejsympatičtějším týmem.. o to více mrzí jeho nynější situace kdy se z F1 bude na 99% poroučet..

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      Tak tak, dokonce jsem po dlouhé době měl pocit, ze budu fandit zas nejakemu týmu i když vzadu...bohuzel konci. Sympatie ode mne měli ale to nepomůže

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      89.102.139.XXX
      Je to škoda. Bylo působivé vidět zlepšení, které prokázali ve své druhé sezóně; vidět Kovalainena s Trullim jak najednou v Malajsii tak dlouho drží kontakt s vláčkem před nimi... bohužel pak Fernandezovi asi došlo, kolik by stálo další takové zlepšení. A přišel Bahar, který jim také nepomohl.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.90.XXX
      proc? Protoze meli zeloeny auto? Kdyby se marussia jmenovala lotus atd, a lotus zase marussia, myslim, ze bys to tvrdil o dnesni marussii. PR je PR

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama