DISKUZE K ČLÁNKU Sainz: Budoucnost Toro Rosso je jistější. Marko mu ale zakazuje jednat o motorech

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko zakázal svému sesterskému týmu Toro Rosso vlastní jednání o dodávkách motorů na příští rok. Podle Carlose Sainze mladšího se ale věci pohnuly a budoucnost týmu ve Formuli 1 je nyní jistější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz: Budoucnost Toro Rosso je jistější. Marko mu ale zakazuje jednat o motorech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 15.10.2015 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 14.10.2015 12:56
Marko zakázal týmu Torro Rosso jednání zejména… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 14.10.2015 15:01
ono je spíš otázkou, jestli tahle motorová kauza… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 14.10.2015 20:05
Já osobně si myslím, že pokud by red bull v F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    88.212.36.XXX
    Preco by kapacitne dovody Ferrari mali byt len vyhovorkou? Zasobovat o jeden tim navyse by mozno slo, ale uz nie rovno dva timy navyse a este k tomu s aktualnou verziou.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Marko zakázal týmu Torro Rosso jednání zejména proto, že by mohla nastat následující situace - Ferrari by dodalo motory pouze tomuto týmu a Red Bull by byl nucen setrvat u Renaultu. Následkem toho by Red Bull měl slabší motory a juniorka by pravidelně válcovala áčkový tým. A to by Helmuth nepřežil. 12

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ono je spíš otázkou, jestli tahle motorová kauza nemá zamaskovat úmysl red bullu z F1 odejít. Jako rozvázat smlouvu s renaultem, navíc ještě takovým způsobem co předvedli, a nemít záložní řešení, to je amaterismus nejvyššího kalibru. Navíc hned obviňovat o nedodávkách ze strachu, je ubožáctví, mercedes jim řekl na rovinu ne, ale ferrari je ochotno jednat a stejně se na ničem nedomluví. Zajímalo by mě, co na těch jednáních padlo, protože pochybuju, že motor ferrari pro příští rok bude mít o 50 koní víc než ten letošní a pokud k tomu motoru na příští rok nedostanou plnou podporu, tak se výkonostně továrně stejně nevyrovnají, takže si nemyslím, že by tohle byl ten pravej kámen úrazu. Navíc torro roso je schopno se na motorech dohodnout během týdne - ale hned jí je to mateřským týmem zatrženo - a red bull se dohodnout nedokáže?
      Těmhle ptáčkům bych já osobně nedodával ani tkaničky do bot...

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        Naprostej souhlas s oběma 01 jen bych položil řečnickou otázku ... "že by měli u TR schopnější managery a poradce?" nejspíš tam nemají žádnýho Dr.Chytráka ... 14

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Já osobně si myslím, že pokud by red bull v F1 chtěl pokračovat, tak se to nikdy nedostalo až sem.
          Pokud má za předčasný odchod zaplatit eklákovi 500mil eur, tak nejspíš takhle můžou říct, že by zůstali, ale nemaj s čím jezdit a tím pádem to není jejich vina a nic platit nemusí. Nasvědčovalo by tomu i to, že sám Mateschitz o F1 ztratil zájem a tím pádem se mu nemusí chtít dávat peníze na provoz, tak to takhle zahráli.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama