DISKUZE K ČLÁNKU ZASTÁVKY A STRATEGIE: Hamilton pětkrát v boxech, Massa přezut za 2,1 s

ŠANGHAJ - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak rychle týmy přezouvaly během Velké ceny Číny a jaké strategie v ní nasadily svým pilotům?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ZASTÁVKY A STRATEGIE: Hamilton pětkrát v boxech, Massa přezut za 2,1 s

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 18.04.2016 15:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juress (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2016 13:47
Ten manévr s boxama za safety carem u Mercedesu… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2016 14:46
No to jo, vymysleli to pěkně, ale potom jej v… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 18.04.2016 15:02
Ono je pravda jen částečně. Dvě směsi použít… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    "Lewis, it is all right. There is nothing wrong. We are pitting so that we do not have to use any other compound."

    Takže ho poslali ze softů co měly pár kol na supersofty aby mohli nasadit zase softy a střední... Nějak se přepočítali, nebo to nechápu.

    A už vůbec sem nechápal Herberta (nebo to byl Kravitz?), který se vyptával Wolffa, proč tak trpí při startech? Rosberg startoval na softech a předjel ho Ricciardo na supersoftech, to jim uniklo nebo co? :P

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002013

      uzivatel002013

      109.81.209.XXX
      Dokáže to někdo vysvětlit?
      "We are pitting so that we do not have to use any other compound."
      "Přezouváme pneumatiky abychom nemuseli použít žádnou další směs."

      Vždyť letos není povinná zastávka, tak ho zbytečně zastavili navíc, ne?

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Dokáže. 04 Zkrátka chtěli po tom SC odjet celý závod na měkkých - proto mu na 1 kolo nasadili super-měkké (povinná zastávka sice letos není, ale dle pravidel musí během závodu použít 2 různé směsi) a přijeli znovu, protože během té SC nic neztratili a ke konci by měli výhodu.

        Jenže až během závodu se ukázalo, že má ty první měkké propíchlé kvůli incidentu v první zatáčce, takže je nebudou moci pro závěrečný stint využít. Proto nasadili středně-tvrdé a celé ty počáteční manévry z počátku vypadají jako hloupost. Smysl však měly.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002013

          uzivatel002013

          109.81.209.XXX
          Díky. Takhle to smysl dává. No je to zajímavé, protože jsem měl až do teď za to, že podle nových pravidel právě použít dvě směsi nemusí (musí je mít jen připravené pro závod, ale použít je nemusí.)

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ono je pravda jen částečně. Dvě směsi použít každopádně musí, stejně jako loni. Letos je rozdíl v tom, že Pirelli doporučuje pro závod dvě ze tří směsí (obvykle ty nejtvrdší), z těch dvou doporučených pak stačí použít jen jednu (ale obě musí mít odloženy pro závod). To však nic nemění na té první podmínce - viz sportovní pravidla, článek 24.4 h).

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    212.10.82.XXX
    Komentář Mercedesu "Máme strategii" To bylo co? Nechat ho 5x zapitovat?
    Ferrari u Vettela mělo impozatní skore 2,4 a 2,4 (když nepočítám výměnu křídla).
    A ten Williams se zlepšil, oproti loňsku kdy byli tragitští.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    85.207.111.XXX
    Ten manévr s boxama za safety carem u Mercedesu byl fakt impozantní. 13

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      78.45.253.XXX
      No to jo, vymysleli to pěkně, ale potom jej v průběhu závodu zavolali 2x tak do boxů, že poprvé vyjel za skupinu těch, které před několika koly předjel a musel je předjíždět znovu, a jak zjstili, že Kimiho nepředjede, tak ho povolali tak, že mu zase nevydžely pneu ke konci závodu :/
      Opět stratégové Mercedesu by potřebovali dostat přes držku, i minulý závod jak mu nazuli tvrdou směs na druhý stint, ale pak ho radši povolali v půlce toho stintu znovu superměkké... fakt trouba jejich stratég :/

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama