DISKUZE K ČLÁNKU Alonso má za sebou první test na 500 mil Indianapolis. Jak se mu jelo?

Dvojnásobný mistr světa se pokouší navázat na tradici Jackie Stewarta, Grahama Hilla, Jima Clarka, Nigela Mansella, Emersona Fittipaldiho a Jacquese Villeneuva. Na legendární "staré cihelně" si vyzkoušel v orientačním testu svůj pro slavný závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso má za sebou první test na 500 mil Indianapolis. Jak se mu jelo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 04.05.2017 15:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasovali 4 lidé) 03.05.2017 22:29
Ovšem to auto... to je učiněný hnus, tahle… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 03.05.2017 23:10
Už teď v prvním testu ztrácí na maximálce méně,… »
» Radovan Č. (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2017 22:41
Moc mu to přeji! Doufám, že se mu zadaří a spraví… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Já to vidím tak, že Fernando v příští sezoně přejde do Indy.
    Jediné, co v F1 nezná jsou ovály (ty vyzkouší teď) a až uvidí, kolik tam chodí diváků, jak se bojuje na ostří nože i na okruzích (a městských tratích), tak se na F1 vyprdne. Navíc pokud si vyjedná i účast v Le Mans.
    Určitě počká, co ten nový (geniální) motor Hondy, ale v TOP týmu asi místo nebude, další tři roky čekat nemůže a v Americe může závodit jak bude chtít.
    Někteří už dokázali, že to jde!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    2.139.113.XXX
    Milánek to myslel dobře. Kvůli kontaktům předního a zadního kola se kdysi zavedly zadní nárazníky i u motokár. Když dojde k takovému kontaktu, je to jak katapult. A zrovna v rychlostech kolem 400 km/h to je hodně nepříjemné. Na přední kolo už se tak lehce najet nedá.
    Vypadá to opravdu nehezky, ale bezpečnost je bezpečnost. :-)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Už teď v prvním testu ztrácí na maximálce méně, než kolik ztrácí na maximálce v závodě F1 (když vůbec odstartuje) vůči těm nejrychlejším. Už ani na ten počet bezproblémových odjetých kol není tolik zvyklej. Tak je to příjemná změna a jen tak dál, a hlavně ve zdraví 03

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    88.102.75.XXX
    Moc mu to přeji! Doufám, že se mu zadaří a spraví si chuť do dalšího trápení se v F1.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Ovšem to auto... to je učiněný hnus, tahle kombinace odkrytých / neodkrytých kol, to je síla, vedle toho jsou zvláště ty letošní F1 s velkými koly prostě překrásné ... Takové pekáče ve staré cihelně oj joj 06

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • UltraStar22

      UltraStar22

      193.164.219.XXX
      Přesně tak..a ještě ta oranžová, která se k tomu monopostu vůbec nehodí.. hnus

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        85.239.64.XXX
        já na to koukal ještě jednou, možná jsem to přehnal s kritikou ... pokud navíc vezmu, že nemohou mít vzadu odkrytá kola, proto, že jezději v chumlu ... ale F1 letošní jsou prostě pěkné ... tak pardon za zmatky

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Proč by to nešlo, i vzadu roky měli odkrytá kola a jezdili v chumlu

          PS: myslíš že srazit se předními koly je méně nebezpečné?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            2.139.113.XXX
            Nějak mi to špatně reagovalo a můj příspěvek je teď mimo vlákno. :-) Ale byla to reakce, která měla být zde. :-)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama