DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budou ve 3 závodech o 1 kg lehčí. Proč Pirelli změní hloubku jejich běhounu?

Pirelli prozradilo, že se chystá změnit hloubku běhounu svých pneumatik ve třech letošních závodech, aby dosáhla jejich změkčení. Jedná se o reakci na velmi rychlé časy a nový povrch vybraných okruhů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pneumatiky budou ve 3 závodech o 1 kg lehčí. Proč Pirelli změní hloubku jejich běhounu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.04.2018 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasoval 1 člověk) 09.04.2018 19:58
7 druhů pneu do sucha a stejně musejí dělat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    to je len preto lebo o to poziadal mercedes. je to riadne fauxpas. To sme kde ze pirelli bude robit pneumatiky take ake povie mercedes.
    jeto hnus velebnosti 10

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    194.228.76.XXX
    Mam dotaz, myslite, ze ten pokriveny rafek na jednom miste toho zadniho kola u Verstappena byl zpusoben skutecne tim narazem do Hamiltona, nebo to vzniklo az nasledne po defektu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Ideální by bylo mít tři druhy suchých pneumatik, měkká, střední a tvrdá. Bylo by jen na týmech, které si v závodech vyberou.
    K tomu bych přidal pravidlo povinných tří zastávek, aby se jezdci nemuseli ptát inženýrů jak rychle si mohou dovolit jet s ohledem na opotřebení. Při třech zastávkách by mohli by jet jezdci všechny stinty na plno. Docela zajímává míchanice by tak mohla vzniknout i v Monaku, kde jinak závod může ovlivnit jen jediná zastávka.
    Za stávajících pravidel je totiž každá zastávka nad rámec nutnosti příliš velký luxus a v drtivé většině závodů se vyplatí jezdit pomaleji s ohledem na opotřebení a hlavně na co nejmenší počet zastávek, obvykle na jednu. Je to dáno tím, že se zákazem tankování, zmizel bonus v podobě jízdy s lehčím vozem při použití více zastávkové strategie.

    Dalším bonusem by byla i možnost vrátit se do závodu těm jezdcům, který např. kolidovali a museli do boxů mimo ideální rámec dnešních zastávek. Místo nějakého pětadvaceti sekundového trestu v podobě zastávky navíc, by jen by úměrně prodloužili zbývající tři stinty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    7 druhů pneu do sucha a stejně musejí dělat nějaké změny? Pokud se tedy pneu málo opotřebovávají a hodně zahřívají, tak mají zvolit měkčí směs. Třeba to Španělsko začíná od třetí úrovně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003386

    uzivatel003386

    89.203.246.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Pokud změna zajistí , že během každého závodu bude nucen každý pilot minimálně dvakrát navštívit mechaniky s výměnou svých gum , budu jenom rád a tleskat.
    Pro atraktivitu závodu by to bylo jenom dobře. S jednou výměnou za celý závod je to dost nuda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama