DISKUZE K ČLÁNKU "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Šéf Ferrari Mattia Binotto je spokojený s výkony Charlese Leclerca v jeho prvním závodě za Ferrari. Cení si to, že je týmovým hráčem a že dokáže zatlačit na inženýry, aby zlepšili jejich monopost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 23.03.2019 20:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2019 12:57
Pořád nechápu jedno. Že ho neposlali pro nové… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2019 13:29
Bottas také dostal vždy velkou pochvalu jaký je… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.03.2019 13:33
Jinak tohle je zajímavé a prý to bylo napsáno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To že nezkusili přezout Leclerca kvůli nejrychlejšímu kolu je trochu zvláštní. Vše je o pravděpodobnosti a Binotto určitě bude chytrý chlap, vsadit v šanc 10 bodů v případě Leclerca oproti získání bodu a vzít ho konkurenci si troufnu tvrdit že je přijatelné. Fatální chybovost při pitstopu u TOP týmů který vám ukončí závod bych viděl určitě pod 5%. Když to spojím s prvním místem tak tam se o tom dá hodně polemizovat a risk už bude asi na hraně, povede se vám to desetkrát a máte 10 bodů k dobru a 10 seberete soupeři ale pak jeden výpadek Vám to celé bere i s trestem. Ale zkoušet to u 5 místa když tam je prostor tak by se to mělo vyplácet. Jsem zvědav jak se toto bude vyvíjet dál, podle mě šance na pit a zajet nejrychlejší kolo bude u 5 míst spíše pravidlem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.225.72.XXX
      Spíš měli nechat Leklerka na trati a do boxu poslat Fetla, který se na těch gumách už jenom trápil. Stejně měl za sebou asi 30 sekundovou kapsu a na těch pár kol si mohl vzít ty nejměkčí gumy, na kterých mu to jelo mnohem lépe a kdyby byl nějaký SC, tak mohl klidně bojovat o bednu. Tohle nechápu.

      A PIT bez časového presu je poměrně bezpečný a rizikovost víc jak na 1% nevidím. Těch 5-10% vzniká hlavně díky spěchu. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Neuvěřitelně přeceňovaný jezdec,.. 05

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak tohle je zajímavé a prý to bylo napsáno ještě před Australií. Takže je možné, že pokud nebude mít Ferrari grip, má problém.

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No, vskutku zajímavé. Jestli teda má Mercedes před sebou spoustu vývoje kdežto Ferrari čeká slepá ulička která navíc má problém už teď s příliš slabým gripem na předku (což v Barceloně nebylo z nějakého důvodu možné poznat), tak je to pro Ferrari hodně špatné.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vypadá to, že Ferrari bude mít na některých tratích velké problémy. A předělat to, bude problém. Jestli dotyčný má pravdu, tak pro šampionát je vše špatně.
        On i Marko "drze" Ferrari vůči Rb odepsal. Jako ne že by to měl ze své hlavy, ale souvislost to mít může. Ale to už moc spekulujeme. Třeba bude vše jinak...... v každém případě, dotyčný si to určitě z prstu nevycucal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Třeba dopadnou jako loni McL. Tak dlouho pátrali co je špatně. A jak na to přišli, tak zjistili, že je to neřešitelné.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Bahrajn bude pro Ferrari hodně důležitý. Tam je sice často hodně větrno a písečno, ale jede se s menším přítlakem než v Barceloně natož v Austrálii. Tam by to mělo být v poho, pokud nebude pak se dá říci že můžou začít "panikařit".

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Když si člověk od středu monopostu ke kraji křídla rozdělí předek na tři díly, tak zjistí že ten u nosu a prostřední mají všichni +- stejný. V tom přetím, krajním zvolil Mercedes a RedBull řešení založené na vytvoření maximálního přítlaku, Ferrari a Alfa tam tvoří přítlaku méně, ale vzduch nechají prodit kolem vozu dál na podlahu. Obě řešení mají své plus mínus, a výhody či nevýhody se mohou dle tratě měnit. V testech v Barceloně řešení Ferrari fungovalo, byl tam už starší asfalt z více mechanickým gripem, tak to asi stačilo. Melbourne je městský okruh se "špinavým" asfaltem, dost možná že toto byl problém. Uvidíme v Bahrajnu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tam to bude třeba dobrý...jde prý co nastane díky vývoji tohoto směru, filosofie aera.
        Dotyčný tvrdí, že budou mít problém s balancem auta mezi přední a zadní nápravou.
        Teda je to alchimie....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Jasně jde o to zda generovat maximum přítlaku už na předním křídle, a nebo až dále na podlaze.

          Podívej na náklon podvozku, RB a mnozí další používají extrémní náklon, Mercedes naproti tomu cca. poloviční, ale obě řešení zjevně fungují.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Bottas také dostal vždy velkou pochvalu jaký je to týmový hráč až si po 2 letech v Mercedesu uvědomil že nedokázal NIC 11 Tenhle nový Bottas [odkaz na stránku] je u mě lepší Bottas který to může dokázat. Věřím že Leclerc bude mít cestu poznání rychlejší, začal s tím hned první závod 03

    Jinak to vytlačení Leclerca Sebem v první zatáčce nakonec nebylo zcela bez následků a Leclerc měl to křídlo poškozené. Štěstí že ho nemusel měnit a že Seb nedostal defekt.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Bottas 16

      Jak jsem psal, našel koule v šuplíku a snad je tam už nedá zpět.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ty jsi hlavně psal že si ani nevrzne 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Bejt tebou bych mlčel s predikcema 13

          A navíc já neříkal, že si nevrzne. Já říkal, že dlouhodobě nebude mít na Lewise, takže jedna výhra ještě nic neznamená 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ta výhra možná ještě nic neznamená (i když pro jeho plán a sebevědomí jistě ano), ale ten bojovný postoj s duší vikinga co dopředu řekl že už by přání Wolffa nesplnil a k tomu ten vzkaz tobě co ti poslal po projetím cílem (fu*k you), to už něco znamená 13

            Teď už je tam asi jen jeden tým s wingmanem 20, snad dostane ten poslední wingman taky rozum 14

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    194.228.59.XXX
    Pořád nechápu jedno. Že ho neposlali pro nové pneu a nedali mu možnost bojovat o ten jeden bod navíc. Prostor za ním byl. A měl k dispozici měl ještě jedny měkké, ne?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama