DISKUZE K ČLÁNKU Čerstvě trojnásobný šampion ve sprintu nestačil na Piastriho, padaly tresty

Pouhé tři body potřeboval ještě dvojnásobný šampion Max Verstappen, aby si do své koruny slávy vetkl třetí snítku. Situaci mu ulehčila i kolize jeho týmového kolegy, posledního potenciálního soupeře v letošní sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čerstvě trojnásobný šampion ve sprintu nestačil na Piastriho, padaly tresty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 08.10.2023 21:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2023 23:41
To byly ještě bohatýrské doby - stačí se podívat… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2023 22:15
No a jak by to vypadalo bez SC. To by ti na… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 08.10.2023 08:36
Proč pneu špatnej vtip? Bylo velké riziko, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jsem rád, že se na Logana člověk může spolehnout a nelituje pozdního puštění závodu ze záznamu. Člověk pak vynechá nudné pasáže za SC a dokouká v reálném čase.
    Ten incident ve třech už byl trochu navíc. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    To by mne zajímalo,l jak by dopadli jezdci na červených, kdyby se třetina sprintu nejela za SC.
    Tentokrát se tatio strategie ukázala jako hodně špatná.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      93.99.211.XXX
      kdyby se za SC jelo ještě o pár kol víc, byli by "červenáčci" v pohodě 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        To je fakt. Ale předpokládat, že se pojede za SC půlka závodu... Ještě, že měli Logana s Estebanem. Bez nich by byli všichni bez bodu. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          93.99.211.XXX
          jj, a nebo opačně - zcela bez SC a v půlce přezout na druhou červenou. ale to se při účasti tebou zmíněných asi předpokládat nedalo 12. no, jsem zvědav na dnešní závod, jestli se ti opět vyplatí pozdní spuštění18.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hele napadlo mne, jestli někdo nevyužije poslední SC k přezutí na novou červenou. To vepředu by to asi nedohnali, když je tam jen jedna rovinka. Ale někomu v půlce pole.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    93.99.211.XXX
    K té aktualizaci:
    Dodatečně penalizace zase ku.ví závodění a my se výsledky dozvíme za několik hodin... pro mne naprosto nepřípustné 10
    A co se povinných zastávek po pár kolech týká, tak to je naprostá tragédie. Tento nesmysl vůbec nemůže zohlednit práci jednotlivých pilotů a vlastnosti jednotlivých monopostů a naprosto ničí závodění. 10 10 10

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      De-facto...pokud má Pirelli obavu...má dát doporučení, ale je na pilotech a týmech do čeho půjdou. Guma může mít defekt i jindy...a když všichni vědí že to hrozí...všichni budou víc opatrní.

      Ad penalizace...na druhou stranu...někdo dodržuje limity tratě...proč by měl doplatit na to že soupeř si vesele jezdí mimo? Jasný...nejlépe zajistit aby se nemuseli takhle de.ilně limity dodržovat. V tom je zakopanej pes...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        sorry, ale tady vůbec nepadlo žádné upozornění... V tom vidím problém. A hlavně trať nakreslená na nějakém asfaltovém parkovišti, to je vůbec opruz, pokud by limity vymezila samotná trať, tak je klid

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Jak to myslíš že nepadlo žádné upozornění?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            nevšiml jsem si, že by v době závodu byl někdo upozirněn na překračování limitů... vyždycky je to v grafice signalizováno i do přenosu a nejprve přijde výstraha
            asi jako když mcl sundali v kvalifikaci až poté co slavili...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Třeba Leclerc "posbíral" vyjetí mimo trať v posledním kole při zoufalé snaze se ubránit Albonovi, tam prostě na varování nebyl čas

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Od prvního tréningu se řešily limity tratě...a mazalo se jak na běžícím pásu.
              To úplný finále kdy pilotům majícím červené gumy tyto rychle odcházely trvalo poslední dvě kola...Leclerca nikdo ani nestačil varovat...ale to nic nemění na faktu že limity porušoval.

              Jedna věc je blbost současného nastavení limitů...druhá věc je aby to platilo pro všechny stejně.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        93.99.211.XXX
        přesně tak. je to v tom, o čem se tady na diskusích píše snad po každým závodě na okruzích, kde jsou za obrubami místo štěrku asfalty. v tom je ten pes zakopanej a je potřeba jej pořádně vykopat. nebo nakopat? 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Super sprint. Hlavně teda zásluhou různou volbou pneumatik, agresivní volba červené pneu nakonec nebyla ta správná.
    Jinak množství SC je odpověď pro milovníky štěrkových únikových zon, pro dnešní formuli to prostě není dobré řešení.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      No jo, ale co tedy s těmi únikovými zónami? Asfalt je blbě, štěrk je blbě...
      Podle mě když koukám na ty komfortní únikový zóny...tak bych tam prostě to auto nechal (jak psal v příspěvku Robertino...kdysi stála auta kolem trati i na městském okruhu...a závodilo se o sto šest).
      Ale chápu...bezpečnost.
      No tak dobrá...nechme asfalt...ale nasaďmě obrubníky jejichž přejezd bude znamenat poškození auta...já bych vůbec udělal obrubníky po kterých se nedá jezdit...v Monaku se jezdí kolem svodidel...a jde to.
      To co se dělo teď...jak nastavovali obrubníky a čmárali...ostuda...trapárna.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Nikdy nic nebude jako dřív, dneska je jinej standard v podstatě všeho. Smiřte se s tím 04

        Tohle téma je obecně komplikované. Třeba klobásové obrubníky fungovali dobře aby po nich jezdci nejezdili, nicméně v případě najetí na něj (chyba, nehoda) se z nich staly katapultační zařízení. Takže tudy cesta taky nevede.
        Mě asi nejlépe zní pruh štěrku vedle trati. Ale tam je zase otázka jestli by se ten štěrk nedostával na trať, což by byl v dnešní době taky problém.

        A co se týká kauzy přemalovávání obrubníku v Kataru, tak tam to jde za pneumatikama. To je trochu jiná věc.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama