DISKUZE K ČLÁNKU Gillan: McLarenu se řešení problémů může protáhnout až do Kanady, jsou vážné

Bývalý hlavní inženýr Williamsu vysvětluje, proč může náprava problémů McLarenu s vozem MP4-28 ještě nějakou dobu trvat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Gillan: McLarenu se řešení problémů může protáhnout až do Kanady, jsou vážné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 04.04.2013 23:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja som ani nič iné nečakal ako zásadné zmeny,... ...ak sa nakoniec ukázalo, že to inak nepôjde. Veď nie je žiadnou novinkou a ani tajnosť, že tím Ferrari to minuloročné auto prerobil minimálne celé 3x, tak prečo by ho Mclaren nemohol prerobiť celé aspoň raz. Dôležité je to, že inžinieri a technici tohoto tímu prišli na podstatu veci a zistili aj to, že tú nápravu musia posúnúť nižšie, alebo vyššie po smere šasi, aby sa potom to auto dalo aj variabilne nastaviť na každú trať a hlavne, aby obaja jazdci s tým boli spokojní a mohli podávať dobré výkony, čo sa asi dnes povedať nedá, lebo určite už vyskúšali na súčastnom všetko, čo sa len dá a ak to nejde, je najrozumnejšie sa dobre dívať na najrýchlejšie autá konkurencie s podobnou nápravou a tou je Ferrai, skúmať genézu ich práce a utrpenia s predošlým autom a prípadne sa aj poradiť ako postupoval, keď riešili ich problémy. Ja si myslím, že im to povedia, lebo prerobiť to auto musia tak či tak a tým stratia toľko času, že Ferrari bude dávno zavodou a budú mať na nich nabodované dosť, aby boli k nim úprimný. Veď nakoniec tieto tímy tak až zle v poslednom čase na rozdiel od predošlého súdneho sporu, nevychádzajú. 18

    + 4 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tom

      193.41.42.XXX
      Přemýšlím, jestli ses už zbláznil úplně a nebo jestli jsi tak hloupý... A přestaň si už konečně dávat hned ten jeden trapnej plusovej hlas.

      Uvidíme co McL vymyslí, já byl překvapenej, jak jim to v posledním závodě jelo, Jenson by byl minimálně na bedně, kdyby to zase neprodrbali v boxech. Asi bude záležet, jak jim která trať sedne a jak rychle vyřeší všechny problémy. Nechce se mi moc věřit, že by hned stavěli nové šasi, když neví, co by jim vlastně pomohlo. Takhle by mohli ztratit celý rok a navíc úplně k ničemu.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nie, som celkom pri zmysloch a na rozdiel od teba som si to riadne prečítal, kde sa jasne v článku píše,.. ...že sa to dá vyrezať a presunúť a upevniť, bude to však na úkor hmotnosti, alebo sa urobí nové šasi, ktoré musí prejsť skúškami. To je všetko. A ja som len uviedol, že je to nič proti tomu, čo minulý rok zažilo Ferrari, ktoré 3x prerobilo komplet auto počas sezóny a nik tu nedostal infart a ani sa nezbláznil, hoci išlo o tím s najdlhšou tradíciou v F1. Aj to sa stáva ! Pri zmene koncepcie strátka v F1 neplatia žiadne vychodené chodníčky, ako pri stavbe osobných automobilov, čo nakoniec potvrdil aj Williams, ktorý postavil horšie auto, ako to minuloročné a Valteri Bottas im to povedal na plnú hubu, či sa im to páčilo, alebo nie. Postaviť dobré auto pre F1, je totiž umenie a preto je Adrian Newey veľký guru a ostatní súlen priemerní. 18

        + 2 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          WILLIAMS letos nepostavil špatné auto,ale má problémy z COANDA výfuky což je rozdíl03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mirec

            213.81.222.XXX
            Williams len tento rok pozliepal co si si myslel ze je na superovych autach najlepsie a necudo ze im to nefunguje. Ako nič proti nim bol by som rad keby sa im darilo ale takato je pravda bohuzial

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Tom

          81.164.42.XXX
          Jestli si opravdu myslíš, že Ferrari bude radit McLarenu, tak jsi ještě větší blázen, než jsem si myslel...

          A jestli si myslíš, že jsou v F1 průměrní designéři a konstruktéři, tak jsi opravdu blbej až na půdu. Tečka.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • *04*

      141.170.128.XXX
      poooomóóóóc.....20

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      Prestan uz, prosim, konecne psat nekonecna souveti. Kdo se v tom ma vyznat ? verim, ze po napsani se v tom neorientujes ani ty, natoz citatel, ktery ti nevidi do hlavy.

      tohle souveti je nestravitelne, ikdyby v nem blo kybl pravdy:
      "Dôležité je to, že inžinieri a technici tohoto tímu prišli na podstatu veci a zistili aj to, že tú nápravu musia posúnúť nižšie, alebo vyššie po smere šasi, aby sa potom to auto dalo aj variabilne nastaviť na každú trať a hlavne, aby obaja jazdci s tým boli spokojní a mohli podávať dobré výkony, čo sa asi dnes povedať nedá, lebo určite už vyskúšali na súčastnom všetko, čo sa len dá a ak to nejde, je najrozumnejšie sa dobre dívať na najrýchlejšie autá konkurencie s podobnou nápravou a tou je Ferrai, skúmať genézu ich práce a utrpenia s predošlým autom a prípadne sa aj poradiť ako postupoval, keď riešili ich problémy."

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Však ma nečítaj ! Ja nie som Jiří Wolker - povinné čítanie. 18

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Marku Gillane vrať se zpátky k WILLÍKUM03 doufám,že po roce nepůjdeš jinam05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama