DISKUZE K ČLÁNKU NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Mercedes přezul jako poslední a získal bod k dobru, McLaren třetí + STRATEGIE

MEXICO CITY - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Pilot Mercedesu George Russell po týdnu znovu předvedl nejrychlejší kolo, díky pozdní zastávce s mohutným náskokem na Red Bull. Jak si vedli ostatní jezdci?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Mercedes přezul jako poslední a získal bod k dobru, McLaren třetí + STRATEGIE

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.11.2022 00:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Racek (Hlasoval 1 člověk) 02.11.2022 00:38
No, jistě, v kvalifikačním tempu. V závodním si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    "Totéž by jistě zvládl i Mercedes, který celý závod odjel zbytečně na o stupeň tvrdších směsích" - pod to se podepíši, LH někde říkal že žluté byly naprosto v pohodě, takže natáhnout stint a pak přejít na červené neměl být problém. Otázkou je, kolik měli najeto na těch případných červených. Na druhou stranu, RB jel úmyslně pomaleji aby své pneu pošetřil. Předpokládám že kdyby to bylo púotřeba, tak by VER několik kol zatáhl, pak přezul na červené a LH by celkem lehce předjel.

    Jinak úvahu "dohromady 1,6 s" jsem nepochopil. To je co za údaj? Pokud to mělo inklinovat k průměrné ztrátě na jedno kolo, tak to určitě nebylo 1.6 sekundy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      1,6 s byl rozdíl mezi tvrdou (C2) a měkkou (C4) směsí na jedno kolo v Mexiku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        No, jistě, v kvalifikačním tempu. V závodním si takhle jezdec na červené nemůže dovolit jezdit. To by daleko nedojel. Ve skutečnosti jsou tyto rozdíly zaznamenány v několika kolech po přezutí, nebo při předjížděcích snahách, to ano. Je ovšem fakt, že v Mexiku držely červené opravdu neobvykle hodně. Ne všichni to však dovedli vyhodnotit. A dokonce Red Bully vyrazili na použitých gumach...
        No jo, RedBully bývali v celkové taktice a využití možností vždy nejlepší, i když i v létech vlády Mercedesu se jim v tom velmi přiblížil. Letos je ovšem taktická, strategická i technická převaha RB jasná. A i jezdecká...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama