DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v Brazílii nastoupí bez Coanda výfuků - proč?

V Austinu nastoupil Nico Rosberg bez Coanda výfuků, zatímco Michael Schumacher měl k dispozici novější verzí. V Brazílii hodlá Mercedes učinit krok zpět: Coanda výfuky se neobjeví na žádném z vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v Brazílii nastoupí bez Coanda výfuků - proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 23.11.2012 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 22.11.2012 16:22
Nebo líp, nechat jim volnou ruku? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mne tento verdikt zistenia zo strany Mercedesu nie je jasný,.. ...lebo ak tých výfukových plynov je moc, je ich možno nejakou časťou vyformovania kapoty odkloniť tak, aby ich bolo toľko, koľko ich má byť. Horšie by bolo ak by ich bolo málo. Treba to len vedieť a chcieť doladiť do zdarného konca, čo je niekedy dosť pracné a namáhavé, ale cesta späť nevedie a s tým sa stotožňujem aj s Rossom Brawnom, že to treba len dotiahnúť do zdarného konca a bude to vyhovovať aj monopostom tohoto tímu. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.165.XXX
      To auto má víc problémů, které Coanda výfuky je nevyřeší. Já to cítím tak, že Mercedes nebude moct do příští sezóny nastoupit s evolucí současného vozu, jako to pravděpodobně udělají Red Bull a McLaren, kteří mají funkční a vysoce konkurenceschopný balík, ale bude muset řadu věcí úplně přepracovat.

      Spíš než na evoluci letošního vozu to vidím na od základu nové auto, na kterém využijí poznatky z letošního. Ale třeba se pletu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • f1fan

        87.197.159.XXX
        ktovie ako to vlastne je, jazdci aj tým sa celú sezónu vyjadrovali v tom zmysle, že na aute nie je vyslovene slabíá nejaká špecifická časť (ono to dokazuje aj fakt, že keď im "sadne" nastavenie tak monopost vie byť rýchly), ale že stále potrebujú vylepšovať....

        A k tomu Ross konzistentne hovorí o tom, že je zástanca postupného vývoja, evolúcie ak chceš, a teda dramatické zmeny neschvaľuje. Medzi nami, niečo na tom asi aj bude, lebo podla toho ako s tym autom stagnuju uz treiu sezonu, vyzera to, že by sa im nejaka radikalnejsia zmena celkom hodila 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    147.229.7.XXX
    výfuky Byl by technický problém udělat pravidla tak, aby výfuky končily za vozem? Ušetřily by se miliony za různé variace foukání. 17

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • m4t35

      89.103.118.XXX
      dal jsem Ti plus, ale musím to i napsat - naprosto s Tebou souhlasím :-)

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      46.39.170.XXX
      Nebo líp, nechat jim volnou ruku?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Budeš se divit, ale souhlasím s tebou. 03 Možná by nebylo špatné to zkusit.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • LukySnupy

      176.107.123.XXX
      a taky se můžeš rozloučit s předjížděním.. kdyby jel někdo v těsném závěsu, tak by se mu po chvilce "spálilo" přední křídlo

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        s tebou vůbec nesouhlasím do roku 2010 byly výfuky vyvedeny vedle krytu motoru a nic se nepálílo03 Pak Newey oprašil foukaní difuzoru.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama