DISKUZE K ČLÁNKU Ani ve Francii? Mercedes s nasazením nové specifikace motoru stále váhá
Lewis Hamilton a Valtteri Bottas si včera ještě nebyli jisti tím, zda dostanou novou specifikaci pohonné jednotky Mercedes, nebo jen čerstvou starší verzi. Mercedes se po problémech s kvalitou před 2 týdny rozhodne na poslední chvíli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ani ve Francii? Mercedes s nasazením nové specifikace motoru stále váhá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
GRAHAM
07:46 22.06.2018 77.236.218.XXXDle AMUSU je vylepšení zhola nezásadní. No musím uznat že Ferrari je zatlačilo vývojově do rohu. V kvaldě už je Ferrari lepší, v závodě zas kvůli spolehlivosti lehce horší. Nezásadně.... a Mercedes má hlavu v pejru. To tu ještě nebylo že....Holt po změně "dyzajnu" viditelně i Mercedes má problémy "napředovat" bez chyb. Jo když měli naskok, měli pohodu, nic je netlačilo, na vše hodně času a to už je pryč....a najednou nejsou tak dobří a dělají chyby.
Nepředpokládám že by lakovali.....ač v F1 je možné vše.-
airwar1939
08:36 22.06.2018 195.29.120.XXXA AMUS je kdo? Tiskové oddělení automobilek Mercedes, Ferrari nebo koho dalšího? Hodnota informací je v duchu jedna paní povídala.
A hlavně problémy ve vývoji nejsou o chybách ale o nedostatečně geniálních nápadech, v současné době už se jak Mercedes tak i Ferrari pohybují na hraně možného a na hraně schopností svých inženýrů... jít dopředu je tudíž mnohem těžší.-
GRAHAM
12:08 22.06.2018 77.236.218.XXXNo určitě se nepohybují na hraně možného, na to zapomeň....oni sami říkají že tam je velký potenciál. Jak Biamoto, tak Andy C, z Mercedesu. A ty to vědí lépe než ty....odhaduji. Jasně už nebudou nárusty jak dříve....ale není to tak, jak ty říkaš. Nakonec najdi si jejich společné vyjádření..... k motorům, měli tiskovku. AC hlásil, že Ferrari je v kvaldě lepší než Mercedes.-
airwar1939
12:54 22.06.2018 195.29.120.XXXTo se nutně nerozporuje... vývoj spalovacího motoru za posledních 100 let jasně ukázal jak velký posun lze udělat, a s MGU-H či MGU-K to bude podobně... jen je to stále složitější, protože ty jednoduché nápady už prostě oba mnou zmiňovaní vyčerpali, a teď musí sahat k složitějším, které mohou odemčít velké zisky, ale zase třeba vyžadují složitější změny a to sebou nese problémy ve spolehlivosti, zvláště když jak pro Mercedes tak pro Ferrari je spolehlivost klíčová, protože jde o titul.
PS: k tomu jak vážně beru co kdo ve Formuli 1 řekne jsem se už vyjádříl více než jednou.
-
-
-
airwar1939
11:37 22.06.2018 195.29.120.XXXTak oni na rozdíl od Renaultu či Hondy jedou o titul. A v šampionátu se počítá každý závod a za nadlimitní počet motorů jsou sankce... takže oddálení nasazení nové specifikace je více o kalkulu, než o kvalitě nového motoru.-
GRAHAM
12:03 22.06.2018 77.236.218.XXXAha takže nová specifikace co "nefunguje", je o kalkulu a ne o kvalitě.......hmmm...zvaštní myšlenkový pochod. Nějak jsem tě nepochopil.
Pokud nenasadí novou specifikaci, motorově na Ferrari ztrácí....takže to není kalkul, ale realita.Moc na výběr nemají....něco se nepovedlo a zřejmě budou výkonově "trpět" a to tu ještě nebylo.-
airwar1939
13:01 22.06.2018 195.29.120.XXXAno máš zvláštní myšlenkové pochody. Kdyby nový motor "nefungoval" tak by o jeho možném nasazení ani neuvažovali. To že jak Lewis tak i Valteri řekli že o tom uvažují, jasně ukazuje, že je to asi na hraně a zvažují se rizika, zda se jim vyplatí nasadit nové výkonnější řešení z vyšším rizikem poruchy. A to, že by motorově na Ferrari ztráceli jsem si tedy zatím nevšimnul.
Teď čekají Formuli 1 závody ve Francii, Rakousku, UK a Německu - všechno to jsou okruhy, kde by měl být souboj mezi F a M velmi vyrovnaný a drobný rozdíl ve výkonnosti motoru, šasi či fungování pneu může hrát zásadní rozdíl. Mercedes by měl být v těchto závodech mírným favoritem, a právě proto se asi řeší zda si pomoci novou specifikací a riskovat nespolehlivost, a nebo zda nasadit zatím starší specifikaci a dát inženýrům čas. Ten mají fakticky do VC Belgie, tedy do konce letní přestávky.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek