DISKUZE K ČLÁNKU Renault připravil pro sezonu 2022 výrazně pozměněný motor. Jaké z něj má dojmy?

Pro nadcházející sezonu Formule 1 připravil Renault zbrusu nový motor. S jeho výkonem a spolehlivostí panuje prozatím spokojenost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault připravil pro sezonu 2022 výrazně pozměněný motor. Jaké z něj má dojmy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 08.03.2022 13:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 07.03.2022 08:22
Problém v testech byl s hydralikou, takže motor s… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 07.03.2022 14:27
No u tebe jako zapřísáhlého fanatika Hondy a RB… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 06.03.2022 21:17
Tak není špatné to slyšet, ale teprve uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    37.188.224.XXX
    Letosni sezona bude zajimava a vse nahrava tomu, ze slabsi týmy měly prostor a cas se povenovat vyvoji jako TOP tymy, ktere bojovaly o titul. Takze neni omluva pro spatne vysledky, resp je ale pouze v prvni puli sezony nez doladi sve nove koncepty. Takze se tesme na zabavu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Ferrari ma snad take rozdelene turbo, takze uz pro sezonu 22 asi vsichni.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Tak není špatné to slyšet, ale teprve uvidíme jaká bude realita při skutečném porovnání sil. Lepší bude když uznání přijde od konkurence, pokud to nebude jen další dýmovnice jak od něčeho upustit pozornost 18 Tyhle testy už by o motoru měly napovědět něco více, doufám že nějaké větší technické problémy se jim vyhnou.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      No ja jim z hlediska spolehlivosti neverim. Ja jim davam z hlediska spolehlivosti na plny vykon maximalne 3 zavody a vymena. Ale treba prekvapi a pletu se a pak je tu sance naplnit El Plan 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        3 závody na maximum nezní tak špatně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.161.XXX
          Problém v testech byl s hydralikou, takže motor s tím neměl nic společného. Já si myslím, že Alpina může mít velkej výkonnostní skok a v Barceloně mlžila z týmů nejvíc. Navíc očekávám, že letos se ta výkonnost týmů na jiných typů tratě bude přelévat

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            37.188.167.XXX
            Rikalo se, ze je to hydraulikou, ale kde je pravda nikdo z nas nevi. Taky se rikalo, jestli se nemlzi, aby nevypadali s poruchou blbe. To neni podstatne, dulezita bude vykonost a spilehlivost v zavode. Takze uvidime. Ale vzhledem k minulosti, vzhledem k financnimu zazemi, jim prostě s ohledem na spolehlivost neverim. Takze jestli se pletu, vydrzi vice, ale za sebe rikam,bze v konkurenceschopnem výkonu, tedy naplno jim davam 3 zavody.
            Jinak ten vykon a mlzeni, je tezke resit. Marko take rika, ze jezdili s plnym autem, tezsim nez ostatni. Výkon motoru se zmenou koncepce sam od sebe nezvysi, takze proc by najednou měli byt a urovni spicky. Jak uz tady byl clanek a mluvil o tom i Horner, vsichni predelavaji motory co to jde. Horner rika, ze neco jiz museji na zacatku roku homologovat ICE a na necem (ERS) jeste delaji do cca konce roku. Takze nikdo nestojí, proto neverim nejakemu abnormalnimu pokroku u Renaultu s jeho minulosti. Za sebe pocitam vykon na urovni AT 03 18

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              No u tebe jako zapřísáhlého fanatika Hondy a RB je naprosto překvapivé že nevěříš Renaultu!!! 18 13

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                37.188.224.XXX
                Tim neni. Proc treba neverim treba Merglu??? Ze by zkusenost s minulosti?
                Nejsem fanatik, jsem realista. Zacatky byly krusne, ale vysledky mame. Fanatik haze spinu na druhe a sam vysledky nemá, takze bych to nevidel tak cerne a realista tedy odpovida mnohem vice03

                Ruka se, ze jeden vyrobce ma s palivem E10 trochu problem a Honda to neni. Tak uvidime kdo se s tim jak popere 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  82.142.123.XXX
                  Proč nevěříš Merglu??? ... protože nemáš realistický odhad? Třeba vzhledem k průběhu posledních 8 sezon?! 18 18 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Senor

                    Senor

                    37.188.224.XXX
                    Doufam, ze jsme se pochopili. A na tomhle je presne zalozeno to, proc Merglu lze verit bez podminek a jinym s jasnymi dukazy nelze. U nekterych tymu nelze verit jejich PR, protoze je vycucane. U Renaultu to neni o poslednich 8 sezonach, ale o mnohem vice. Nejdriv musi ukazat, ze se s nima da pocitat, jinak je to kazdorocne to sanw. Vzpomen si kdyz vyhlasili pred lety boj o titul. Ten byl jasne mimo a hlavne, nejsou ani v TOP3. Treba takove Ferrari, zacina ukazovat, ze by se s nim mohlo pocitat. McL je neznama, predpoklad je tam, ale chybi dle meho clovek ala Newey. Od doby co odesel z McL tak uz RB a Mergl vladne.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    No jó, motory na lihovinu.
    Tak ať slouží. 11

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama