Konec jedné éry je za dveřmi

Daniel Šupa, 13. října 2005, 10:21 Google+

O víkendu při Grand Prix Číny se bude startovní pole loučit s desetiválcovými motory a šéf motorárny Renalut Denis Chevrier se neubránil nostalgii.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Cílem přestupu na osmiválce s pouhým objemem 2400 ccm je snížení rychlosti vozů F1 a snížení finančních nákladů. Zda dojde naplnění cíle stanoveného FIA si musíme počkat, ale dle názorů zasvěcených už to nebude zkrátka ono.

"Bude to myslím pro všechny při průjezdu cílem okamžik plný emocí, bude to konec jedné éry F1, poslouchali jsme desetiválce sedmnáct sezon," říká Chevrier.

Jezdci, kteří už nové osmiválce zkoušeli, si naříkali na malý výkon, silné vibrace a málo zajímavý zvuk. Šéf motorárny francouzského týmu vzpomíná na to, že Renault byl průkopníkem motorů V10 v souboji proti osmi a dvanáctiválcům. "Nakonec byly motory V10 normou."

Denis Chevrier si velmi přeje zvítězit v Poháru konstruktérů. "Bylo by pěkné tuto éru uzavřít vítězstvím."


Foto: Renault F1 Team

Vytisknout

Diskuze: Konec jedné éry je za dveřmi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

B.A.R

Kdo stojí za jedenáctým týmem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

  2. FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

  3. "Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud