DISKUZE K ČLÁNKU Ředitel Williamsu Wolff o nových motorech: Nikdy k tomu nemělo dojít

Výkonný ředitel a spolumajitel závodního týmu Williams hovoří o motorech připravovaných pro rok 2014 i jezdeckém složení Williamsu pro příští rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ředitel Williamsu Wolff o nových motorech: Nikdy k tomu nemělo dojít

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 10.11.2012 08:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 09.11.2012 11:15
Aj je to tu znova... 04 Ja zas vobec… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 09.11.2012 11:16
temer stejny je len kvoli zmrazeniu, inak by… »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 09.11.2012 14:11
18 to nie... ja s tym nemam nic spolocne, len… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    .. Z analýz im vyšiel pôvodný 4valec. Hurá systémom ho zmenili na 6valec. Teraz zisťujú, že je to naprd. To mohli radšej nechať staré motory, keď nerešpektujú analýzy odborníkov.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.40.13.XXX
      Ten sestvalec do V bol vybrany zamerne - lepsie rozlozenie hmotnosti/symetria. (ok moze byt aj V4...04 )

      Ale tiez myslim, ze mal ostat povodny/terajsi V8 a bol by pokoj.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.80.244.XXX
        Pôvodný zámer bol ekologický a tam vychádza na rovnaký výkon optimálny 4valec. Súvisí to nejako s objemom na valec a chladiacou plochou valca. Napríklad Fiat Panda má preplňovaný dvojvalec výkonovo ako cca 1,4 litrový atmosférický motor, spotreba 4 litre na 100 km.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja nevítam len motory V6 Turbo,.. ...ale všetko, čo s tým súvisí, t.j. aj ERS, lebo ako bude navrhnuté, urobené a ako bude spolupracovať s motorom V6 Turbo, lebo od toho bude závisieť predstižnosť jednotlivých týmov v závodoch F1. Bude to plný hybrid a iste prispeje k tomu, aby aj v komerčných autách sa využila všetka energia k rekuperácii a to nielen kinetická, ale aj tepelná. Je mi záhadov, prečo cez boxy sa nemá prechádzať na el. pohon, so zhasnutým V6 Turbo, lebo to mohlo byť už aj dnes u týchto monopostov, keby medzi motor V8 a prevodovku s motorgenerátorom zaradili spojku, tak auto pri poruhe V8, môže do boxou prísť na el. pohon, ak má k dispozícii nabité batérie. Je to nenáročná uprava a z bezpečnosťou nemá nič spoločné, lebo na prichádzajúce auto môžu mechanikov upozorniť zvukovou signalizáciou v boxoch, čo nie je žiaden problém. 11

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      Aj je to tu znova... 04

      Ja zas vobec nevidim dovod aby sa z F1 stala pokusna kralikaren rekuperacnych systemov. Naco je to, ked je k dispozicii dalsich moznych serii habadej a okrem toho, ohlasili nedavno plne "elektricku formulu"?

      Nehovoriac o tom, ze z toho (co vyvynu), sa v beznej premavke vyuzije tak na 5-10% (ak vobec). Dokonca si trufam povedat, ze uz teraz seriovo vyrabane motory (turbo/benziny/priamy vstrek), su na uplne inej myslienke aj filozofii, oproti tomu "co" sa ma zavadzat do F1!!! Takze ziaden "prevrat" neocakavam.

      To skor vyzera velmi zaujimavo (nedavno prezentovany) projekt od "istej" nemenovanej firmy. Ak je to vsetko pravda, zrejme "bude na co pozerat".

      P.S.: chapem ale, ze Teba v tomto smere je zbytocne presvedcovat...03

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        sorry za hrubku...(y?)12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.177.93.XXX
        O jaký "jistý" projekt jde?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          95.102.249.XXX
          Odznelo to nedavno v novinach na JOJ-ke. Na youtube zadaj "slovak engine". Uvidime, co sa z toho "vykluje".12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            "Slovak engine?" - to zní jako nějaké tvoje kutilské domácí video. 12

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              18 to nie... ja s tym nemam nic spolocne, len som to nedavno videl...04

              U mna by si nasiel akurat tak "nízkoteplotný destilátor"...12 Jedine, ze by som im predaval potom nejake to zavodne "palivo". 14
              Uz to "v dialke vidim" - "ErdedyOil - F1PlumsSamohonkaCleanEnergyPowerGasoline" 04
              Zasa budem "milionár"! A co Ty, nemas nejake slivky/svestky ci ine produkty, prip. cele "ovocne sady"? 12

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Koukám, že by se u nás asi uživila rubrika Alkohol-bazar. 14

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.80.165.XXX
                  11

                  Ale hned sa mi aj zrutil biznis-plan.02
                  Zabudol som, ze u Vas su teraz plne sklady zhabaneho podobneho paliva (Drak - "oktanove cislo" 40) a stopro bude za dampingovu cenu... skladam to, nemozem konkurovat...!10 04

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  178.40.13.XXX
                  Tak este sa to mozno bude dat zachranit - nedalo by sa od tych vietnamcov (co si spominal minule), co-to nakontrahovat? 04 Oni by mozno mali cenu este lepsiu...04 06

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • ja

                95.103.200.XXX
                11 neskutočné!!!18 18 18

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                03 Ovocné sady nemám, ale až budu na svých letních cestách zase očesávat nějaký "zapomenutý" strom, třeba si na tebe vzpomenu. 03

                ErdedyOil - náhrada za likérku Drak? Lepší cena, víc metanolu? 13 12

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.102.143.XXX
            no ak mas na mysli ten na ktorom robi dick kvetnansky tak akurat dnes to davali v novinach na jojke
            [odkaz na stránku]
            od 25:58

            ak by to fungovalo tak ako opisuje tak je to najvacsie vylepsenie spalovacieho motora za minimalne poslednych 100 rokov 03
            mala spotreba
            vysoky vykon
            nizka teplota-nepotrebuje chladic
            proste absolutna bomba 03
            ak by to fungovalo tak sa z tych chlapov stanu multimiliardari

            bodaj by to bola pravda ale moc tomu neverim

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kimi

    94.113.188.XXX
    Taky myslím, že ty nové motory jsou nesmysl. 20

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.14.XXX
      Já teda turbo vítám. Vás baví, že má každý tým téměř stejný motor?

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama