DISKUZE K ČLÁNKU Renault své soupeře v F1 varoval před nízkou minimální hmotností pro rok 2014

Renault své soupeře ve Formuli 1 již dávno varoval, že příliš nízká povinná minimální hmotnost může v roce 2014 představovat problém - ti jej však ignorovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault své soupeře v F1 varoval před nízkou minimální hmotností pro rok 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.10.2013 09:30 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však sa nechajme prekvapiť,.. ...tímy majú na to technický potenciál, aby to veľmi ľahko splnili a Renault nie je vševed, ktorý im má diktovať ako to majú robiť. Existuje totiž cesta ako sa vtesnať ľahko do limitu, nevoziť zbytočne dva hybridné systémy a chladiče všeho druhu v motorovom priestore, ale len jeden hybridný systém a maximum získať práve maximálnym využitím z paliva a pritom postaviť veľmi dobré aerodynamické auto, čo som tu už viackrát spomenul. Kto sa pustí touto cestou, porazí Red Bul a dodavateľa jeho motorov, Renault hneď v úvodnej sezóne turbomotorov v r. 2014. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Toho nadělaj Každý má jiný předpoklady pro různé sporty. Malý až na výjimky nehrajou basket, habáni nemůžou jezdit F1, brejlatý nemůžou pilotovat letadlo, i když by strašně chtěli. To chtěj všichni dělat všechno nebo co? Trochu mi to připomíná bezbarierový vstup do institucí ve městech, kde ani žádní invalidi nebydlí. Rovnoprávnost je výmysl nové společnosti.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      M3, chápu, když to omezení vznikne přirozeně, malej člověk holt nevyskočí tak vysoko, aby byl pod košem konkurensechopnej.
      Každopádně, tady vzniká ten limit uměle, rozhodnutím nějakých "chytráků" od stolu. To nemá s přirozeným vývojem nic společného a je to jen další zbytečně vytvořený problém.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        46.13.241.XXX
        To máš asi pravdu. Ono je problém v tý technice, která jde pořád dopředu a způsobí, že to je za pár nuda, protože se najde jeden tým, kterej je strašně napřed. V basketu je koš už desítky let ve 3,05 nebo tak ňák a je to. Snaží upravit pravidla, aby bylo pole vyrovnané. Trochu se jim to povedlo ale už je to extrém. Na druhou stranu v 90. letech dávali Wiliamsy a Benetony poslednímu i 8 vteřin na kolo. Závodily tak 4 týmy a zbytek byl jen dekorace.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        No když to vezmeš do důsledku, je to umělé i u basketu, volejbalu atd. Kdyby dali koš (síť) do metrové výšky.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Aby za chvíli v F1 nejezdili jen trpaslíci. V jednom sportu už to tak dopadlo (ano, jsou to dostihy) a F1 k tomu má docela slušně našlápnuto.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.24.204.XXX
      Nejen dostihy. Co třeba motorky, kolik váží jezdci MotoGP, o nižších kat. nemluvě? Motorsport jako především chlapská zábava dopadne tak, že budou jezdit podvyživený prckove.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama