DISKUZE K ČLÁNKU Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění

Akce, vzrušení a přitažlivost pro diváky na straně jedné, bezpečnost na druhé. Podle veterána Jensona Buttona je třeba tyto aspekty položit na misky vah k dosažení správné rovnováhy při výběru tratí pro kalendář F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.06.2016 16:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 27.06.2016 12:24
Za mě jedna z nejdokonalejších tratí je Imola.… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 27.06.2016 13:02
Sice pěkná trať, ale má jednu "malinkatou… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2016 16:06
Nevím, nemám statistiky, ale pokud si to dobře… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Chtějí nás vidět bojovat - když se podíváte na letošní Barcelonu, tam byli čtyři piloti dvou různých týmů a bojovali o vítězství, proto byla z hlediska diváků tomuto závodu věnována daleko větší pozornost než kterémukoli jinému závodu v tomto ročníku," pokračuje současný pilot McLarenu.
    Zdroj: [odkaz na stránku]

    Amen.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    31.47.102.XXX
    Za mě jedna z nejdokonalejších tratí je Imola. Hodně mi chybí.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Imoly mám rád původní, bez všech těch zpomalovacích zatáček a šikan... to byl alespoň fičák. 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Sice pěkná trať, ale má jednu "malinkatou chybičku". Nedá se na ní předjet. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        31.47.102.XXX
        Na Imole se předjíždět dá, ale člověk na to musí mít "koule". Je pravda, že lepší bylo, když byl díky tankování v autech i váhový rozdíl. To si myslím, že kolikrát pomohlo víc než DRS. Pořád mi tankování a ta strategie v boxech celkem chybí. Parádně to míchalo pořadím. Imola je klasická trať a hodně tam záleželo na výjezdu ze zatáček. Pokud byl například na cílovku dobrý nájezd na konci se předjíždět dalo. Navíc si myslím, že je to trať kde se dá jezdit hodně blízko u sebe a to taky hodně zatraktivňuje závod a nutí jezdce v předu k chybám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nevím, nemám statistiky, ale pokud si to dobře vybavuju, tak od předělání okruhu bylo předjetí vyjímečnou záležitostí. Cílovka se značně zkrátila a jiná dlouhá rovinka tam není. Pokud jezdec neudělal chybu, nebo nebyl mezi vozy velký rozdíl, koule nepomohly. Už si nepamatuju, kdy naposledy se Imola jela (2006?), ale když měli problémy s předjetím tehdy, dnes by to lepší nebylo.
          Ale jooo, charakter ta trať má. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Z bezpečnostního hlediska chápu že chce mít výběhové zóny všude a nenarazit do zdi, ale to všude sebou nese nedodržování tratě a když jezdec nedobrzdí, vrátí se na trať a moc se toho neděje. Tam si myslím že to ubírá dost na kouzlu závodění i mistrovského umění a jezdec mimo trať by měl podle mě být pokaždé potrestán třeba průjezdem boxy. Pokud tam z důvodu bezpečnosti nemá být zeď, či štěrk, tak by měly přijít tvrdé tresty za nedodržení limitu tratě, ať vědí že sice nevjeli do zdi a vyváznou bez zranění, ale závod jim to velmi pokazí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      31.47.102.XXX
      Pokud by se to mělo posuzovat opravdu pořádně musel by být stejný metr. Tj něco jako světelné závory, vymezující dovolený prostor pro jízdu. Dle mého byla spousta napomenutí a penalizací za zkracování tratě udělena jednomu z 5-ti jezdců. kteří tak činili. Chce to hlavně stejný metr. Jako je třeba měření rychlosti v boxech.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jasně, tam by to muselo být jednoznačný, bez diskuzí, a trest pokaždé - jako při ulitém startu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          s Jensonem lze souhlasit se zcela jednoznačnou výjimkou - návratu na trať. v tomto jste to, kolegové, trefili úplně přesně. ale ani jezdci v tomhle nejsou zdaleka jednotní - viz Kvjatův názor v článku o "trestajících" okruzích a přání, aby takových okruhů by bylo ještě víc..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama