DISKUZE K ČLÁNKU Ochrana kokpitu v podání Red Bullu ještě zdaleka není odloženou záležitostí

Na řešení ochrany kokpitu v podání Red Bullu už možná mnozí zapomněli, přesto jeho řešení zvané aeroscreen nebo vrchlík, připomínající spíš ochranný štít v letadle, nemá odzvoněno. Alespoň FIA se této myšlenky dosud tak docela nevzdala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ochrana kokpitu v podání Red Bullu ještě zdaleka není odloženou záležitostí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 19.01.2017 11:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 18.01.2017 19:13
Je určitě estetičtější, na něco praktičtější, na… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 19.01.2017 11:38
kolik že to říkal Lauda, že je přijatelné riziko?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zipp

    zipp

    94.112.38.XXX
    Ještě že tak. Když už něco takovýho cpát na F1, tak alespoň tohle, jen ne to hnusný halo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Řešení RedBullu především vypadá podobně, jak svého času vypadali větrné štítky vozů F1. Tudíž to má nějakou oporu a je to opravdu viditelně jen větrný štítek.

    Hallo vypadá jak bugina... to nemá s Formulí 1 nic společného.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    90.183.77.XXX
    Tak si říkám, že Redbulí řešení je možná i lepší, a to proto, že vypadá alespoň trošku logičtěji, dejme tomu, že vipadá jako ... Kabriolet... Tedy otevřené auto má také vpředu sklo, TJ já bych možná už raději volil tohle řešení, snažil se o tenké sloupky a pořešil výšku

    Tamto je asi jednodušší ohledně výhledu, ale je to stupidní i když by to teoreticky navazovalo na ochranný oblouk, nebo na nějaké ...Bugyny.

    Takže nakonec doufám, že vozy budou tak rychlé a havárie ta brutální, že to bude stát za to a dávat smysl.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je určitě estetičtější, na něco praktičtější, na něco ne. Ovšem to hlavní tam zaznělo, F1 není uzavřený vůz a já si myslím že to je alfa omega. Je to o tom jestli z formule F1 kvůli bezpečnosti se budeme snažit dělat kokpit uzavřený či to k tomu bude směřovat. Za mě tvrdím že bezpečnostní riziko otevřeného kokpitu je přijatelné.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        kolik že to říkal Lauda, že je přijatelné riziko? 20%? 03 to si myslím dnešní monoposty mnohonásobně převyšují. já nevidím jediný důvod jakékoli takové zvěrstvo na současné vozy montovat. za chvíli nějaký koumák přijde s tím, že odkrytá kola jsou sice znakem formulových vozů. ale jsou bezpečnostním rizikem a proto je zakryjeme. schválně - za jak dlouho se tak stane.........

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama