DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si nebere servítky a strhal současnou F1. Jedna věc ho ale naplňuje optimismem

Trojnásobný mistr světa byl hostem odpolední show na BBC Radio 5, kde se krom jiného rozpovídal o nešvarech současné Formule 1. Jedním z nich je i zvuk hybridních motorů, který Brit označil za "strašný".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton si nebere servítky a strhal současnou F1. Jedna věc ho ale naplňuje optimismem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 23.02.2017 11:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 22.02.2017 22:13
Paradoxně vzato, hluk každého stroje je důkaz… »
» uzivatel000513 (Hlasovali 3 lidé) 22.02.2017 23:51
to je sice hezký ale na zavodech mě osobně nikdy… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 23.02.2017 08:17
Zajímavý, že ti dali mínusy za něco, co je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000513

    uzivatel000513

    46.149.119.XXX
    to je sice hezký ale na zavodech mě osobně nikdy nezajimala technická dokonalost v učinosti motorů

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Paradoxně vzato, hluk každého stroje je důkaz technické nedokonalosti a neefektivnosti. Pokud by stroj fungoval 100% efektivně, bude naprosto tichý, a naopak čím víc je hlučnější, tím více energie se spotřebovává zbytečně.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Zajímavý, že ti dali mínusy za něco, co je fyzikálním faktem. 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Rikaji, ze F1 je vykladni skrin technologii, takze nejaka spickova technika tu byt musi. Chapu, ze nekdo chce hluk, ale na druhou stranu je potreba mit pohony adekvatni dobe, tzn. ze dnesni pohony jsou OK, automobilky to chtej, jinak pujdou pryc. Pokud je auto rychle, ma vykon neni co resit, bude to spicka. Nesmi se z toho ale delat zavod World Solar Challenge, kde je pomalu dulezitejsi jen dojet do cile. Omezeni prutoku paliva bych rekl, ze je vetsi problem nez hluk, protoze auta setri a nemaji rychlost

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jelda92

      Jelda92

      93.153.33.XXX
      To co píšeš je pravda, ale vůz F1 musí působit jako vrchol motorsportu a ne jako větší autodráha pro dospělé. Tyhle V6 motory jsou prostě katastrofa a působí to jako F2 a ne jako F1. Kdyby aspoň nechali otáčky motoru(18 000 ot/min) jako předtím, finální zvuk turba by určitě zněl mnohem lépe. Sice by to zase zvýšilo spotřebu, ale něco takového mě třeba přijde jako nesmysl ve F1. Kdyby se zavedli pravidla co byla třeba 15-20 let dozadu, to by byla paráda. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama