Trabant - klasik z NDR oslavil 50. výročí

Martin Hájek, 21. června 2007, 11:58 Google+

Fanoušci klasické ikony komunisktické tehdejší Německé demokratické republiky oslavili minulý víkend 50. výročí zahájení výroby "bakeliťáku" Trabant sedan a kombi.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Trabant

Trabant | foto: Libor Zhoř

Sdílejte článek

Trabant se vyráběl v období od roku 1957 až do roku 1991 v továrně ve východoněmeckém Zwickau.

Celkem se těchto levných a ekonomických dvoutaktních dvouválců vyrobilo na tři miliony kusů a v současné době je ve východní části Německa stále registrováno na 55 000 vozů.

Tyto vozy jsou už považovány spíše za předměty pro sběratele, než automobily na běžné ježdění a nebo pro zarputilé fanoušky, kteří si je vylepšují jak jen mohou.

Vytisknout

Diskuze: Trabant - klasik z NDR oslavil 50. výročí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

reklama

Doporučujeme

GT

Patří budoucnost elektřině?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud