Maserati Quattroporte GT S

Martin Kovalčík, 14. září 2007, 12:48 Google+

Nová vlajková loď Maseratti Quattroporte GT S si odbývá svou premiéru právě teď na Frankfurtském autosalonu. Sportovní sedan se objeví také v provedení kupé.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Quattroporte GT S

Quattroporte GT S | foto: Maserati

Sdílejte článek

Vozy Maserati jsou proslulé svým luxusem v kombinaci se sportovním duchem a verze GT S to jen potvrzuje. Představte si, že jedete pohodlně se svými kolegy na služební cestu v luxusní limuzíně a přitom máte pod kapotou 400 koní, lehkým přišlápnutím plynu máte na tachometru 250 km/h a kolemjedoucí sportovní kupátka jen kroutí hlavou. Quattroporte nemá konkurenci pokud nepočítáme menši sedany typu Bmw M5, Audi RS6 nebo Mercedes třídy E AMG.

Pojďme se ale podívat na model GT S, který je oproti klasické verzi sníženo a přitvrzeno na podvozku, což se projevilo v ostřejších průjezdech zatáčky, vynikající trakčním schopnostem a minimálnímu naklánění napomáhá krom tužších tlumičů také odlehčené nápravy. O snadné zastavení se pak postarají brzdy od Bremba s novou technologií duálních kotoučů o průměru 360mm ze slitiny hliníku a litiny pro minimalizaci slábnutí při opakovaném brzdění.

GT S obouvá 20-ti palcová kola s pneumatiky 245/35 vpředu a 295/30 vzadu, o přenos se postará 4,2 l vidlicový osmiválec přes šestistupňový automat s možnosti ručního řazení + / -. Eleganci potvrzuje černá barva a dvě dvojice výfuků v zádi. O interiéru nemá smysl ani psát, jak už je tradicí, vše je z nejkvalitnějších materiálů v kombinaci kůže s alcantarou.

zdroj: Maserati

Vytisknout

Diskuze: Maserati Quattroporte GT S

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

reklama

Doporučujeme

Polo

Volkswagen Polo Cabrio - míň kovu, víc látky

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud