DISKUZE K ČLÁNKU Provozní rámec pneumatik se nezměnil, tvrdí Sauber - rozumí jim lépe než ostatní?

V letošní sezóně se rozhořely debaty o vlivu pneumatik na závodění a na překvapivé výsledky. Sauber si však slovo loterie do úst nebere, podle něj se teplotní rozmezí pneumatik Pirelli po úpravách před letošní sezónou nezměnilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Provozní rámec pneumatik se nezměnil, tvrdí Sauber - rozumí jim lépe než ostatní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 22.06.2012 10:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to súčasť hry Pirelli, neustále niečo meniťna na pneumatikách,.. ...aby špičkové tímy nemali k dispozícii dostatok dát z predošlého roku. Preto sa menil tvar a receptúry, ktoré sú cekom iné ako minulého roku, preto tiež charakteristiky sú cekom iné a rozsah teplôt v ktorých fungujú môže byť v jeho šírke rovnaký, ale leží úplne inde, lebo zmesi sú podstatne mäkšie ako minulého roku a tak zmienka o tom, že pracujú pri tých istých teplotách sú úplne scestné. Preto aj tímy tápu. Výhodu majú tí, ktorí majú k dispozícii jazdcov, ktorí boli skúšobnými jazdcami Pirelli, ako je Romain v Lotuse, alebo auto je mimoriadne aerodynamicky vyvážené, ako sa to podarilo urobiť Sauberu. Je to však náhoda, že sa do nej v Saubery trafili, ale ako zjavne vidieť, nevyhovuje to obom jazdcom, lebo Kobimu to akosi nesedí tak, ako Sergiovi, preto by sa dalo o tom diskutovať a podrobne vyspovedať oboch jazdcov, v čom to vezí. Na rok sa zas majú meniť rozmery pneumatík na 18", čo bude zas pole neorané, neistota a neskúsenosť, lebo si to vyžiada úpravy nielen náprav, ale aj aerodynamiky celého vozu. Potom sa človek len čuduje, na čo sa vôbec diskutuje o znižovaní nákladov, keď sa stále niečo neustále mení a to vedie k tomu, že všetky komponenty sa musia znovu vyvíjať a zdokonalovať, čo je v podstate začarovaný kruh. 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    78.98.16.XXX
    genialna vyhovorka vsetky machinacie co sa deju sa hravo vysvetlia pneumatikami. kludne moze vyhrat VC marusia a povedia ze dobrre managovali pneumatiky a nikto sa nebude cudovat. buttonovi sa nedari jasny dovod - pneumatiky. majster bude jasny az v poslednej VC uz zisky neuniknu ako minuly rok.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama