DISKUZE K ČLÁNKU Exkluzivně s FOM: Proč se maximální rychlosti v Maďarsku neměří na konci rovinky?

Pokud sledujete mé analýzy sektorů, tak vám možná neuniklo, že si občas postesknu nad nevhodně zvoleným místem pro měření maximálních rychlostí. Vedení F1 nám poskytlo vysvětlení, proč se nachází už pár metrů za polovinou cílové rovinky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Exkluzivně s FOM: Proč se maximální rychlosti v Maďarsku neměří na konci rovinky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 26.07.2016 10:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 2 lidé) 25.07.2016 19:27
Pěkný 11 »
» uzivatel000737 (Hlasovali 2 lidé) 25.07.2016 19:54
Skvělí článek. Není totiž moc novinářů, kteří by… »
» RST (Hlasoval 1 člověk) 25.07.2016 23:21
Za článek 01 Maximální měřená rychlost, by měla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Díky za reakce a postřehy. Musím říct, že ačkoliv je FIA velká a trochu zkostnatělá organizace, tak její zástupci na okruzích jsou maximálně vstřícní - včetně Charlieho Whitinga - a zajímají se o to, jak fanoušci F1 u nás sledují a vnímají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.60.XXX
      Nechci kritizovat jednotlivé lidi, ale organizaci jako takovou. Na Monze jsem v minulosti potkal Charlieho, Herbieho Blashe (ten vtipně reagoval, že není Charlie 12 a já na to, že to je jasný) a Jo Bauera (při podpisu koukal na foto Charlieho v publikaci a poznamenal, že to je jeho šéf 04). Celkově to byli příjemní lidé. To jen tak na okraj.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.60.XXX
    a) Je smutné, když zástupce FIA sám zkritizuje jejich vlastní web. Nijak ho to zřejmě nepřekvapilo a je zvláštní, že mu je to víceméně fuk, že nedá aspoň interní podnět ke změně. 02

    b) Je ještě smutnější, že x let po úpravě okruhu nejsou schopni zařídit odpovídající změnu na straně měřicí infrastruktury okruhu. Opět jim to bylo ukradené. 02

    c) Díky za hezký článek. 01 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    94.199.40.XXX
    Palec nahoru 01 Na webu FIA už trošku vím kde co hledat, zato na webu Pirelli se někam doklikat... masakr. Prostě taloši 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RST

    RST

    86.49.118.XXX
    Za článek 01
    Maximální měřená rychlost, by měla být opravdu maximální, na tom daném okruhu. Nechápu, proč to na většině okruhů nesouhlasí. Měli by to napravit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000737

    uzivatel000737

    94.143.175.XXX
    Skvělí článek. Není totiž moc novinářů, kteří by se zajímali o techniku v F1. 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    77.119.131.XXX
    Pěkný 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama