Jaký bude mít DRS vliv na výkony v roce 2017? Dejme slovo Magnussenovi

Robert RoBertino Pavelka, 12. února 2017, 15:15 Google+

Prognóz a názorů, co nás bude čekat v nadcházející sezóně Formule 1 už jsme četli opravdu hodně, ale dá se očekávat, že jich ještě značné množství přibude. Zejména po prvních testech. Zatím se můžeme pohybovat na bázi dohadů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kevin Magnussen se těší na dobývání limitů

Kevin Magnussen se těší na dobývání limitů | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Jako v případě dánského pilota Kevina Magnussena, který reaguje na pochybovačné řeči, zda nebude mít větší důraz na aerodynamiku dopad na vlastní závodění. Čtyřiadvacetiletý rodák z Roskilde se domnívá, že například systém DRS bude mít větší vliv než doposud a povede k "lepšímu závodění".

"Určitě by měl mít větší účinek než v uplynulé sezóně, protože budeme mít větší přítlak a zátěž na zadním křídle. Při využití DRS by měl být rozdíl mezi vozem vpředu a za ním jedoucím monopostem větší, takže by to mělo vést k lepšímu závodění. Je tu také názor, že s větším přítlakem bude obtížnější se udržet v závětří, budeme si na to muset počkat a potom uvidíme," komentuje situaci Magnussen.

img-responsive

Prožije Kevin v týmu Haas lepší sezónu než loni? | foto: Haas F1 Team

"Jsem vyhlídkou na rychlejší auta nadšený, bude to pro nás dobré. Chceme, abychom jezdili rychleji, až na samotném limitu. Poslední generace vozů měla nízkou přilnavost a výkon v porovnání s ním byl příliš velký. Kdykoliv jsme vyjeli z pit-lane, ocitli jsme se na hraně. Takže bude dobré pilotovat auto, které přímo vybízí k nacházení limitů namísto hledání kompromisů - pneumatiky, aerodynamika, vyvážení a tak dále. Já osobně doufám, že dojít limitu bude mnohem větší výzvou," přeje si Magnussen.

Ruku v ruce s touto skutečností také kráčí pečlivá mezisezónní příprava, hlavně po fyzické stránce, protože piloti budou čelit většímu přetížení, které budou nové vozy generovat. Magnussen se vyjadřuje i k této problematice.

"Lze předpokládat, že bude těžší nové vozy ovládat, takže tu je motivace, ba přímo povinnost opravdu tvrdě trénovat, protože se dá očekávat, že rozdíl bude značný. Trénink není jen šlapat dvě hodiny na kole nebo běžet po pásu, je to opravdu náročný, speciální trénink. Mě ale pořád baví," dodává Magnussen.

Vytisknout

Diskuze: Jaký bude mít DRS vliv na výkony v roce 2017? Dejme slovo Magnussenovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Eric Boullier popisuje personální změny a posuny v McLarenu

Boullier detailně seznamuje příznivce McLarenu se změnami před sezónou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

  2. "McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud