DISKUZE K ČLÁNKU Haas žádá po vedení F1 vysvětlení, proč může Racing Point Force India v Belgii startovat

Šéf týmu Haas, Günther Steiner, žádá po vedení Formule 1 vysvětlení, jak to bylo s týmem Force India a jejím povolením startu v GP Belgie pod hlavičkou nového týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas žádá po vedení F1 vysvětlení, proč může Racing Point Force India v Belgii startovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 25.08.2018 23:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2018 10:50
No nemyslím si že to převzetí a další účast v F1… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2018 12:52
No někdo do toho asi bude chtít hodit vidle. To… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No nemyslím si že to převzetí a další účast v F1 proběhla důsledně a právně zcela korektně. Podle mě to může mít ještě nějakou právní dohru, ale taky se to může shodit pod kobereček 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No někdo do toho asi bude chtít hodit vidle. To je možné, korektní to zcela určitě nebylo. Taková Eklák verze....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Taky, co chcete? Současný systém a stav F1 je neudržitelný. Změna je nevyhnuelná, jinak půjde F1 do háje.
        Force India patřila k lepšímu středu a i přesto má existenční problémy. Pokud bude F1 pokračovat ve stvajícím systému, budou za pár let závodit je Mercedes a Ferrari. Čili nastane stejný scénář, jako tu prorokuje Pepan and company, v případě, že současní majitelé neustoupí požadavkům automobilek. Jen to obsazzení by bylo trochu jiné. 03 18
        Je jasné, že to Ecclestone nastavil naprosto špatně z hlediska funkčnosti, ale velmi dobře z pohledu jeho hamižnosti. Roztočil kolotoč stále větších a větších investic do sportu, který je už sám o sobě příšerně drahý. Podle hesla, "čím větší investice, tím více z toho mám". Převažuje u mne tak trochu pocit, že F1 je v inflaci a proto je třeba stále větší počet závodů (o ničem) a zájemců o toto show ubývá. Nebo, spíše na to zájemci nemají. Vytlouká se klín klínem. A poslední věc, kterou by si kodokoliv přál, je rozhádané torzo týmů.
        Pamatuji doby, kdy se jezdila předkvalifikace. Dneska nejsou obsazeny ani všechny garáže na okruzích. 02 Podotýkám, že za tento stav noví majitelé nemohou!!!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          FI neměla ani tak problémy, jako měl problémy především Malia, ten se posledních minimálně pět let zadlužoval kde se dalo.

          Jinak ten katastrofální scénář co popisuješ se děje i v levných sériích, F2 která je proti F1 za hubičku, je horko těžko ráda za 20 jezdců. A to není jediná série kde ubývají jezdci a týmy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ono to nejspíše souvisí také s F1 ty Malyaiovy dluhy, nemyslíš? Nebo mi snad chceš tvrdit, že všechny bonusy, co Malyia získal v F1 probendil s děvkama, nebo prohrál v kasínech? Není to spíše naopak? Že zisky které z F1 týmům plynou nestačí na slušný chod stájí, byť se jezdí stále více a více Velkých Cen? Nejsou náhodou majitelé nuceni své stáje dotovat? A nejsou náhodou tyto dotace oním kamenem úrazu Malayiova zadlužování? Podobně v dluzích končil i Lotus. A to docela nedávno.
            Ano i nižší série fungují na podobných principech a proto se potýkají se stejnými problémy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama