DISKUZE K ČLÁNKU Ericssona strašně naštval pokyn týmu, aby v Mexiku pomohl Leclercovi

Marcus Ericsson přiznává, že byl hodně rozzlobený, když ho Sauber ve Velké ceně Mexika požádal, aby obětoval svůj závod ve prospěch Charlese Leclerca.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ericssona strašně naštval pokyn týmu, aby v Mexiku pomohl Leclercovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 31.10.2018 08:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 30.10.2018 13:53
Bez pokynu by Sony rozhodně bojoval o bednu, tak… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2018 15:07
Je pravdou že brzdění soupeřů tím druhým z týmu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Nevím co všichni mají proti Soníkovi.
    Nemyslím že byl tak úplně marný jak všichni tvrdí,
    ... to si spíš myslím že Charles je supertalent a bude zatápět Sebovy - třeba
    jako když byl mladý Ham proti Alonsovy.

    Četl jsem že Markus jde do IndyCar, to mu přeju, tam může ukázat více talent protože tam mají více vyrovnáná auta.

    Nechápu proč toto neudělal Alonso? 17
    Myslel jsem že Indy pro něj bude nejlepší. Považuji IndyCar po F1 a možná F2 nejlepší formulové závodění. Možná si to fernando svou "karmou" posr*al už úplně všude .... nevím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je pravdou že brzdění soupeřů tím druhým z týmu se začíná využívat docela dost. Dnešní formule se velmi špatně předjíždí (často to chce až o 2s rychlejší auto) a nese to sebou tyto praktiky. Na čele to vidíme také poměrně často, a tomu druhému to někdy likviduje závod. Ale nemyslím že se s tím něco nadělá. Možná mě napadlo že by se do poháru konstruktérů započítávalo vždy jen to právě horší auto z týmu. Mělo by to tu výhodu že tým by chtěl oba jezdce co nejlepší kvality, a strategie by se vymýšlela co nejlepší pro oba, ne s maximalizací výsledku jen jednoho. Prostě by za "obětování" jednoho jezdce pro druhého zaplatili. Nevýhoda je že by tým musel bodovat oběma jezdci aby si do PK něco připsal. No byl to jen nápad narychlo, chce to hlavně udělat přístupnější předjíždění, ne s DRS, ale přirozeně, ne ani moc snadno, no ne ani tak těžce jako dnes. Makaj na tom tak snad to bude lepší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Takovýhle kraviny mě vždycky pobaví... Proč to vůbec píšeš, když i v samotném příspěvku uznáš, že je to naprostá kravina... 02

      Napadá mě úsměvná situace, kdyby např. Leclerc jel 6. a Ericsson 10... CL zajede do pitu první a propadne se na 10 místo za ME... Místo pokynu, aby na to tlačil a bojoval o životní výsledek, tak dostane pokyn, aby brzdil vozy za sebou a zvýšil tak šanci na bodované umístění ME... Protože samotné 6. místo by bylo tým k h... Takže krásná ultrastupidita... Ale asi sis nemohl pomoc... 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Však jsem byl obohacen tvým dobrým postřehem, domyslel jsi to dobře. Nápad byl smeten ze stolu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Bez pokynu by Sony rozhodně bojoval o bednu, tak jako vlastně celý rok 20

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama