DISKUZE K ČLÁNKU Tankování ani dvě povinné zastávky se do F1 nevrátí

Strategická skupina Formule 1 na svém posledním zasedání zamítla návrhy na návrat tankování během závodů či dvě povinné zastávky během pro jejich zatraktivnění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tankování ani dvě povinné zastávky se do F1 nevrátí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 15.09.2019 20:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2019 12:43
Chceme větší provozní okno a aby ty pneu tak… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2019 20:47
Ano, ale v dobách tankování v porovnání s dneškem… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 13.09.2019 12:01
"Hovořilo se také o pneumatikách pro příští… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Myslím, že nápad vrátit tankování není tak špatný. Podle mně by to zdramatizovalo závody. Ten kdo nezažil dobu tankování a ví o tom kulové bude samozřejmě proti. Argument, že by se méně předjíždělo nebo dokonce, že by to zvedlo náklady je nesmysl. Dokud budou rozhodovat týmy o pravidlech nikdy se na ničem pořádném neshodnou. Ona F1 je v tomto hodně zvláštní. Jak mohou sami účastníci soutěže rozhodovat o pravidlech soutěže jíž jsou sami účastni. to je jako bych já chtěl po Sazce, aby změnila počet losovaných čísel. toto právo by mělo být týmům odebráno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Já bych spíš byl proto, aby se nemuseli kombinovat ty směsi... Možná by bylo nejlepší, kdyby na závod byla jen jedna směs, která bude umožňovat 2 i 1 zastávkovou strategii, načež ta 2 zastávková bude výrazně rychlejší...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.155.XXX
    V dobách tankování bylo méně předjíždění.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      Ano, ale v dobách tankování v porovnání s dneškem prakticky nebyli rozdíly mezi čerstvou a novou sadou gum. Podle mě by to přineslo mnohem větší variabilitu. Takový krátký 10 kolový stint na nejměkčí směsi s minimálním palivem by mohl bejt velice zajímavej v závodech kdy každý pojede na 25 kolový stinty.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Absolutně nesouhlasím... Párkrát si to sedlo, ale jinak to bylo úplně o ničem... Dnešní F1 by to totálně zabilo...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Dobrá úvodní fotka 11

    Jinak když jsme u těch změn, tak Binnoto řekl novinářům, že týmy souhlasí s kvalifikačními závody příští rok. Podrobnosti nejsou známy ale podle dřívějších informací by se měl jet kvalifikační závod kdy startovní pozice tohoto závodu bude reverní průběžné pořadí šampionátu. Divná věc na tom je, že tato forma kvalifikace by se měla příští rok jet jen na několika okruzích. Konkrétně 4.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    "Hovořilo se také o pneumatikách pro příští rok - vzhledem k atraktivním závodům v poslední době klesá chuť měnit směsi pneumatik."
    .... snad už je radikálně měnit nebudou, tenhle základ pneu mi od Pirelli přijde to nejlepší pro závodění od té doby co FIA přišla s tím nesmyslem přehnané degradace.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama