Každé soutěžní vozidlo projede trať vždy dvakrát, vzhledem k počtu 80 vozidel bude k vidění pokaždé 160 průjezdů. To samozřejmě v ideálním případě, protože lze předpokládat přirozený úbytek během předchozích rychlostních zkoušek. V každém případě se ale můžeme těšit na představení osmi superspeciálů z dob rallye osmdesátých let, jako jsou Lancia Stratos, Lancia Rally 037, Lancia Delta S4, Lancia Delta Integrale a Porsche Carrera, vše v tehdejší úpravě pro třídu A4 a skupinu B.
V areálu výstaviště bude umístěna i servisní zóna, takže to podstatné z práce mechaniků se odehraje právě tady. Mimo samotné závodění je připravený i patřičný doprovodný program.
Jak z plánku trati vyplývá, je základem RZ páteřní komunikace Výstaviště s kvalitním asfaltem. V severní části v blízkosti pavilonu Z čeká posádky nejpomalejší pasáž s několika poměrně úzkými zatáčkami. Důležitá okolnost – cesty nelemují žádné ostré obrubníky, ale jen šikmé. Jezdci tedy nebudou muset mít strach o podvozek, kola a pneumatiky, mohou jet opravdu naplno. Součástí této části je i průjezd předvadištěm dobytka ze Země živitelky, diváci budou využívat připravených tribun.
Ve směru zpět ke startu a cíli se pojede hodně rychle, zatáčky mají široký poloměr a s výjimkou několika jehličnatých stromů, které připomínají průjezd přírodní rychlostní zkouškou, je neobklopují žádné nepříjemné překážky.
Divákům je vyhrazen neobvykle široký prostor, takže i se zachováním nutného bezpečnostního odstupu uvidí valnou část trati vždycky z jednoho místa. Do prostoru uvnitř RZ nebude vstup povolen, avšak vnější strany úplně postačují. K dispozici zůstane i dostatek volných míst pro zaparkování návštěvnických vozidel. Každý najde to své naproti hlavnímu vchodu do Výstaviště, tam, kde se ještě vloni rozprostírala servisní zóna.
Itinerář a časový harmonogram rychlostních zkoušek je postaven tak, aby si přišli diváci na své a s minimem přejezdů viděli co nejvíc.