Ve všech podnicích šampionátu IRC bude Kronos propůjčovat svůj Peugeot 207 S2000 hostujícím jezdcům. Druhý vůz by měla vodit Belgická legenda, „Fast“ Freddy Loix. Hostující jezdci by měli být vybíráni po poradách s národními orgány řídícími motorsport té které země. BFGoodrich a Kronos budou také své seznamy potenciálních jezdců konzultovat s médii. Před startem budou mít vybrané posádky rovněž možnost seznámit se s 207 S2000 při kompletním testu.
Obvykle bývá pro mladé jezdce těžké dostat se do vrcholného motoristické disciplíny. Tento plán by však mohl úspěšně plodit talenty zítřků a také by mohl vzbudit na všech podnicích hodně zájmu. Frederic-Henry Biabaud, sportovní ředitel společnosti Michelin, která vlastní firmu BFGoodrich, řekl: „Tento plán je velkým závazkem pro společnost BFGoodrich, která již prokázala své kvality jak v klasických rally, tak i v rally dálkových.“
Marc Van Dalen, šéf a spoluzakladatel týmu Kronos, dodal: „Jsme obzvláště pyšní na to, že můžeme společně se značkou BF Goodrich spolupracovat na projektu, jako je tento. Je to zcela mimořádné věc. S jezdci, kteří budu vybráni, bychom mohli vytvořit dokonalé podmínky. Jsme přesvědčení, že toto pojetí přiláká mnoho jezdců, kteří budou mít zájem o svezení v našem voze.“
V případě týmu Kronos se v žádném případě nejedná o nějaké „béčko“. Tento tým byl založen Jean-Pierrem Mondronem a Marcem Van Dalenem, dvěma velkými motoristickými fanoušky a dlouholetými okruhovými i rallyovými jezdci. V motosportu se tým pohybuje již od roku 1994 a mezi největší úspěchy této stáje patří bezesporu dlouholetá spolupráce s továrnou Citroen. Ta v roce 2006 vyústila až v zisk titulu mistra světa pro Sebastiena Loeb.
Jelikož součástí šampionátu IRC je i naše zlínská Barum Rally, budeme určitě zvědaví, který s našich nadějných jezdců dostane možnost na svezení právě při tomto podniku. Pokud máte nějaký konkrétní tip, nebojte se přidat do naší debaty pod článkem.