Stále platí, že vedoucím mužem průběžné klasifikace je Roman Kresta. Druhý pak Ludvík Otto, třetí pozice patří stále Martinu Prokopovi. Roman Kresta dostal na ČK servis OUT penalizaci 80 sekund. Mechanici prováděli zkušební úpravy elektroniky. Poněkud se zdrželi. Krestu ovšem taková penalizace rozhodně neohrozí.
Ludvík Otto pilotuje vozidlo Toyota Cellica GT four. „Je to asi nejstarší trvale závodící vozidlo v tomto závodě. Pochybuji, že je tu ještě jiný vůz, který soutěží nepřetržitě od roku 93.“, říká pilot, který drží momentálně 2. příčku, hned za Romanem Krestou. „Určitě mu také nepřidal fakt, že bylo na soutěže pronajímáno. Odjezdilo klidně i 40 soutěží za sezónu. Je čím dál tím těžší udržet ho v dobrém stavu.“ Obdivuhodné je, že se i přes to dokáže Otto držet na tak vysokých příčkách a neřeší technické závady: „Dnes i včera bez problémů. Jen se nám povolila jedna trubka a uniklo trochu vody, ale to nebylo nijak významné.“ A co taktika do dalších RZ? Vždyť rozdíly směrem nahoru i dolů ve výsledkové listině jsou přes 4 minuty… „To je sice pravda. Ale stačí defekt a je všechno jinak. Tento průjezd pojmeme trochu jako test na příští soutěže. Nastavíme jinak podvozek a vyzkoušíme jiné pneumatiky. Ale zpomalit nemám v úmyslu. Navíc s tímto dravým autem to ani nejde. Pokud totiž jedete s tímhle starým Ačkem pomalu, tak se to auto nedá ovládat. Vše přestane fungovat. Pomalá jízda je jako si přímo říct o ránu.“
Posádky které odstoupily: 49 Bezemek Jan - Bezemková Renata – závada poloosy. 37 Schwarzer Pavel – Volf Jiří – závada převodovky. 9 Petrášek Jiří – Král Josef – auto mimo trať.