Vznětové motory VW ještě atraktivnější

ar1, 22. června 2005, 20:59 Google+

Na velkou popularitu turbodieselů TDI reaguje dovozce automobilů Volkswagen tím nejlepším možným způsobem:

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf

Golf | foto: Volkswagen CR

Sdílejte článek

Cenovým zvýhodněním vznětových modelů Golf a Golf Plus! Snížení ceny přitom může činit až 14 procent, resp. 69 500 Kč. Znamená to, že velmi dobře vybavený model Golf Trendline, poháněný moderním turbodieselem 1.9 TDI/66 kW/90 k se dostává těsně pod hranici 500 tisíc korun a prostorný Golf Plus se stejným motorem a v obdobné výbavě se cenou „srovná“ pod limit 550 tisíc korun.

Ceny se s okamžitou platností upravují také u ostatních verzí vznětových motorů 1.9 TDI 77 kW a 2.0 TDI 103 kW modelů Golf a Golf Plus a to o cca 45.000 Kč směrem dolů.

Výbava modelů Trendline je přitom mimořádně bohatá – nechybí v ní např. čelní, boční ani hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení ASR, brzdový asistent, dálkově ovládané centrální zamykání, poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, patnáctipalcová kola nebo autorádio RCD 300 s CD přehrávačem a 6 reproduktory.

Golf Plus ve výbavě Trendline přidává navíc elektrické ovládání oken i u zadních dveří a vyhřívání elektricky nastavitelných zrcátek.

Nejcennějším prvkem standardní výbavy modelu Golf a Golf Plus je ovšem jeho bezpečnost – v náročném programu bariérových testů Euro NCAP získal Volkswagen Golf maximální - pětihvězdičkové - ohodnocení!

Velkou výhodou modelů Golf Plus je také možnost přestavby na verzi N1, která umožňuje odpočet DPH. Golf Plus N1 poháněný vznětovým motorem 1.9 TDI/66 kW v bohaté výbavě Trendline lze potom získat už za 483 tisíc korun (bez DPH).

- VOLKSWAGEN -
Vytisknout

Diskuze: Vznětové motory VW ještě atraktivnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

reklama

Doporučujeme

Airdream

Nové motory z Douvrinu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud