Gardemeister a jeho spolujezdec Tomi Tuominen věří, že vývojové práce, kterou jsou na voze prováděny v Británii, a starty v Belgii a České republice jim poskytnou konkurenceschopný vůz. Jejich prioritním cílem v soutěži však zůstává vývoj nového speciálu.
„Opravdu se těším na spolupráci s MSD a Hankookem a podílení se na vývoji vozu a pneumatik. Tyto vozy budou již brzy nejvyšší třídou v rally, takže je skvělé, že se mohu podílet na vývoji jednoho z nich,“ říká Toni. Soutěži sice bude pro Gardemeistera nová, ale Fin má bohaté zkušenosti se španělskými tratěmi z MS. Na start, který proběhne v Oviedu 10. září se tak již těší.
Toni vloni jezdil s továrním Suzuki
„Je to nová a zajímává situace jak pro nás, tak pro MSD i Hankook. Je skvělé být součástí vývoje nového vozu,“ dodává Fin. Šéf Hankooku pro motorsport, Mike Patterson, je nadšen tím, že se jeho týmu podařilo pro Španělsko získat takovou jezdeckou osobnost: „Andreas Mikkelsen odvedl na Barum Rally skvělou práci, ale v současné době má povinnosti doma v Norsku. Jsme proto potěšeni, že nás bude ve Španělsku reprezentovat zkušená dvojice Toni a Tomi. Jejich zkušenosti budou neocenitelné při vývoji vozu, který se připravuje na kompletní sezonu v IRC v příštím roce.“