Závod ve Španělsku ale také opět prokázal, že ač má Rakušan nekonkurenceschopný vůz, tak dokáže statečně bojovat s místními jezdci, kteří znají tratě. Výsledkem dvoudenního snažení bylo ale až deváté místo, nejlépe umístěný vůz skupiny N.
„Bojovali jsme do posledních metrů a rozhodně jsme nic nevzdávali. Hodně jsme se toho naučili, to mě těší. Tento rok je nejdůležitější, abychom se hlavně naučili tratě, které jsou v IRC,“ říká Wittmann.
„Tratě byly velmi obtížné. Jediné, co děláte, je, že přesně posloucháte rozpis a každý zvuk, který se ozve. Říkáte si, jen aby to už bylo za námi. Když se začnete bát, tak se staráte o auto a to vás stojí hodně času.“
Wittmannovo deváté místo je sice nejlepším výsledkem, který získal na asfaltu, ale Franz moc spokojený není: „Deváté místo je sice skvělý výsledek, ale je to také první místo, za které se neudělují body.“
Komerční sdělení