Také ve Švédsku by Neuville neviděl nebýt pravidla Rally 2 cíl. Na RZ8 trefil kámen, poškodil zavěšení a musel vzát. Poškození by se dalo z části opravit, ale vytrhnutá hnací hřídel poškodila olejové vedení, a tak musel Belgičan vůz odstavit. Kuriozní je, že odpoledne stejný problém potkal i jeho kolegu, Juhu Hänninena, a to v takřka stejném místě.
"Byl to dlouhý víkend pro všechny v týmu, ale dlouhodobě z něj budeme profitovat. Z každého měřeného úseku jsme získali to nejlepší, abychom tak sbírali zkušenosti a naučili se toho pokud možno co nejvíce. Na Hyundai i20 jsme našli několik pozitivních elementů a já v kokpitu cítím více a více sebedůvěry. Na některých zkouškách jsme byli rychlí, dvakrát dokonce druzí nejrychlejší těsně za nejrychlejším časem. To ukazuje dobrou práci týmu a slibuje hodně potenciálu do budoucna. Věřím, že se budeme na Švédsko zpětně pozitivně ohlížet jako na klíčovou soutěž v našem vývoji," říká jednička týmu, Thierry Neuville.
"Byla to pro nás hodně produktivní soutěž. Myslím, že po tomto výkonu v tak těžkých podmínkách můžeme ze Švédska odjíždět se vztyčenými hlavami. Hodně jsme se toho naučili a posbírali jsme spoustu zkušeností a proto jsme zde. i20 WRC má velmi silný základ a věřím, že v budoucnu budeme moci s tímto autem jezdit rychleji. Na 'Colin's Crest' jsem skočil 36 metrů, což ukazuje, jak silné auto je," uzavírá Juho Hänninen.
Hyundai má jasnou jendičku, kterou je Thierry Neuville, na další soutěži ale ve druhém voze uvidíme Chrise Atkinsona