Drsná šotolina a měkká směs pneumatik byly důvodem, proč se v Portugalsku hodně hovořilo o životnosti pneumatik. Podle Krise Meekea to byl také hlavní důvod, proč se mu nepodařilo udržet tempo s trojicí továrních Volkswagenů.
"V polovině soutěže to vypadalo dobře - na čelo jsme ztráceli šest vteřin. Ale v sobotu odpoledne jsme se trošku propadli, bohůžel. Zdá se, že nedokážeme pošetřit pneumatiky tolik jako Volkswagen. Pokud Vám zbyde pro odpolední sekci více vzorku, pak to dělá rozdíl," říká tovární jezdec Citroënu pro wrc.com.
Ogier zřejmě umí pošetřit gumy nejvíce z celého pole (foto: Volkswagen Motorsport)
Do další soutěže na Sardinii už mnoho času nezbývá, ale jezdec se svým týmem pracuje na řešení. "Zdá se, že je to částečně díky mému jezdeckému stylu a částečně díky autu. Nejsme schopni tolik uchránit pneumatiky jako Volkswagen. Pro Ogiera se to zdá být přirozené. Byl schopný porážet Loeba, protože byl ještě lepší než on v šetření pneumatik.
V Portugalsku jsem se toho hodně naučil. Zkoušky na Sardinii jsou podobně tvrdé. Ok, budeme tam mít k dispozici tvrdší pneumatiky, což nám může pomoci, ale stále máme před sebou nějakou práci."