Andreas Mikkelsen se vydal na trať shakedownu hned sedmkrát, což je dvakrát více než většina konkurentů. Proč jel tolikrát? "Chtěl jsem si co možná nejvíce zvyknout na jízdu s chybějícím výkonem motoru." Oproti jiným soutěžím v Mexiku ztráci vozy WRC zhruba 80 koní. "To vyžaduje absolutně jiný jezdecký styl."
Pro Sébastiena Ogiera bylo důležitější vyzkoušet si pneumatiky: "V pátek budu muset na trať jako první a ostatním budu čistit trať. Tuto nevýhodu se mi snad podaří eliminovat díky neobvyklé volbě pneumatik," příznává mistr světa, který na shakedownu zkoušel tvrdou sadu pneumatik.
Už vloni Ogier konkurenci překvapil, když si zvolil měkší směsi. "To by ale fungovalo pouze tehdy, kdyby bylo relativně chladno. Musím si tedy počkat na to, jak bude v pátek ráno, abych se správně rozhodl," odhaluje mistr.