DISKUZE K ČLÁNKU Proč Webber nevrátil Vettelovi předjetí? Musel šetřit palivo

Týmová režie Red Bullu v Malajsii plní zprávy odborných serverů i v době, kdy už se schyluje k dalšímu závodu sezony - Grand Prix Číny. Z obličejů jezdců Red Bullu po závodě bylo jasné, jaká je v týmu momentálně situace. Teď však vychází na světlo světa další zajímavé skutečnosti - podle zpráv německého Auto Motor und Sport totiž musel v závěru Velké ceny Malajsie šetřit palivo i Mark Webber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Webber nevrátil Vettelovi předjetí? Musel šetřit palivo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 08.04.2013 13:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 17 lidí) 05.04.2013 18:04
Spousta mých "doměnek" se začíná… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 8 lidí) 06.04.2013 19:24
Souhlasím s tebou.. poměrně dobře shrnuto. Taky… »
» uzivatel000208 (Hlasovalo 7 lidí) 05.04.2013 19:51
hloupa chyba RB, ktery chtel nechat nosice vody … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že Mark bol veľmi prekvapený a na vrátenie predbehnutia ani nepomyslel, lebo nebolo ani možné. Sebastian sa mu ihneď vzdialil a bolo vymaľované. Nakoniec nemohol predbiehať aj preto, lebo bol nadutý a mal veľký odpor vzduchu. Nuž preto nie ! 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Webber nevrátil Vettelovi předjetí proto, protože patří do jiné, do daleko slabší kategorie a na lepší prostě nemá. Vettel ho přece porážel už na STR! Webber je jen prostě velká huba, něco jako na Blesku rodina Štikovic. A poučení o palivu: Na začátku závodu pršelo, bylo mokro a nejelo se naplno. Všimli jste si? Tvrzení, že Webber měl málo paliva je nesmysl. Pro déšť nemohl být nikdo s palivem na limitu, a to ani Hamilton. Ten měl prostě jen zlikvidované pneumatiky svou typicky agresívní jízdou.

    + 7 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      89.111.98.XXX
      Pokoušet se měnit tvůj názor zřejmě nemá smysl, protože dle tvých starších příspěvku je pro tebe Vettel neporazitelný bůh a Webber naprostý babrák. Neříkám, že Webber je absolutní špička, ale je schopen být Vettelovi vyrovnaným soupeřem, viz. první polovina loňské sezony. To ale není důvod proč reaguji, tím je tvé tvrzení o palivu, ano na začátku závodu byla mokrá trať, ta ale poměrně rychle oschla a někteří jezdci mohli mít s palivem problém, protože v Malajsii je obvykle prší více a je zde velká šance na vyjetí safety caru, někteří mohli riskovat a počítat s tím. Navíc Webber velkou část závodu strávil na čele (pokud si dobře pamatuji), takže musel prorážet vzduch, místo toho aby se za někým vyvážel a používal DRS.

      Osobně si tedy myslím, že to celé bylo na Webbera připraveno a příkaz o šetření paliva mohl přijít až po jeho předjetí, aby se na Vettela nepokusil zaútočit. Pravdu se ale asi nikdy nedozvíme.

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zafod

        94.138.104.XXX
        Vzhledem k rychlosti Vettela před zajetím do boxů Webbera se skutečně mohlo vedení týmu domnívat, že Webber vyjede až za Vettelem a bylo to na Webbera připravené. Jak to bylo se ale dovíme až později, podobně tak tomu bylo s fingovanou bouračkou u Renaultu nebo převodovkou u RB. Možná to ani piloti nevěděli, Alonso a Webber se radovali jako by byli skutečně nejlepší.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000745

        uzivatel000745

        89.111.103.XXX
        Souhlasím s tebou.. poměrně dobře shrnuto. Taky si nemyslím, že by se v RB nějak moc zlobili, že Vet vyhrál.
        A vymlouvat něco Blbibroxovi nemá cenu, protože je evidentně nekriticky zamilovaný do Vettela.

        + 8 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Já to vidím jinak, protože jsem na Vettela vsadil + Grosjean před Kimim (nejvyšší kurz) a obojí vyšlo, i když Kimi to udělal s Hulkenbergem napínavé. Jinak Vettel byl pohodlně v čele, než ho nepochopitelně zavolali k přezutí na suché pneu. Zásluhou toho byl předjet hned 2 vozy. Nehonil se, zátačky jezdil zeširoka a šetřil síly a měkké pneu na závěr (Bergewr na to hned upozornil). Nejezdil v závěsu za Hamiltonem, přišel by přece o pneu! F1 není Tour de France! Na RTL to odhadli dobře a ihned hlásili, že Vettel jezdí po posledním přezutí jako ďas! Prostě si Hamiltona a Webbera vychutnal. Webber na pomalejších pneu neměl vůbec žádnou šanci.
        Kdo tvrdí, že Webber je lepší, ať to dokáže vsazením na něho! 04.
        Doporučuji se koukat na RTL, je sice horší obraz, ale vyplatí se. Lepší je i koukat na Slováky. Nova je děsná, viď Pavle? Baví se tam úplně o něčem jiném než co se děje na trati.

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000208

    uzivatel000208

    109.80.56.XXX
    hloupa chyba RB, ktery chtel nechat nosice vody Webber vyhrat, 02

    + 7 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Spousta mých "doměnek" se začíná potvrzovat (lepší a rychlejší střední směs pneu, zpomalení MW před posledním pitem, podivná komunikace týmu při TR s oběma piloty). Jen by mě zajímalo, co šokujícího Vettelovi zamlčeli?18
    A proč oba týmy (Mercedes i RBR) volili ve svých TR upřednostnění pilota s potížemi s palivem? To počítali s tím, že by ho v případě prázdné nádrže kolega do cíle dotlačil?

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      To by mě zajímalo co se ti potvrzuje:
      Lepší a rychlejší směs dostal Vettel, protože ji měl k dispozici. V článku je jasně napsáno, že měl jednu ušetřenou z tréninků! Zcela logicky dali Markovi NOVOU tvrdou, než by mu dali měkkou POUŽITOU! To byl přece jeden z tvých hlavních argumentů o podvodu ne? Máš tu krásné, logické a hlavně dokazatelné vysvětlení!
      Zpomalení jednoho kola před pitem, když ho předtím 10 kol honili, aby byl rychlejší? Není to zbytečně komplikované? Nebylo by jednodušší ho tolik předtím nehonit?
      Podivná komunikace asi byla. Tomu sám nerozumím. Ale pokud chtěli Seba dostat dopředu, stačilo jen Markovi zahlásit, že má málo paliva! Musel by sám zpomalit a Seb ho v pohodě předjet. 04 Stejně byste tu řešili TR, ikdyž to byla pravda (ano něco ti podsouvám a spekuluji), ale nevzbudilo by to žádnou větší pozornost v médiích. 03 Další jednoduchý a bezpečný způsob TR, který je už vyzkoušený a osvědčený! Proč ho nepoužili? 03
      Pro mne další potvrzení, že nešlo o žádný komplot RB. 04

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Zase jsi to převrátil. Psal jsem, že měkkčí použitá, mohla být výhodnější, než supertvrdá směs. Protože je rychlejší a z důvodu jejího rychlejšího zahřátí. 11 kol by snad vydržela, když Vettelovi nová vydržela o dvě kola víc. A že jsem podvod tušil už když Webberovi nazouvali potřetí supertvrdou na pár kol.
        Ty pořád spekuluješ,co měl kdo udělat, aby to bylo lepší a lépe to vypadalo. Asi ti nedělá problémy uvažovat jako "podvodník". (Neber to prosím tě jako urážku.)
        Nevím kdy tým zjistil, že má Mark málo paliva, ale z článku předpokládám, že tomu bylo až v úplném závěru závodu. Nikoliv před posledními pit stopy. Zdá se mi to trochu divný. Ztímco Mergl řešil málo paliva i během závodu a Ham to na stupních potvrdil. Tak RBR řešil multi21 a Mark na stupních prokecl, že musel šetřit na příkaz týmu auto a gumy. NIKOLIV PALIVO!!! Mě to spíše připadá, (vzhledem k době, kdy se tato informace vylíhla),že jej tým nechtěl pustit do odvetného souboje s Vettelem, tak mu dal příkaz šetřit palivo.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      Rosberg měl pro tento případ jistě speciální zpevněné přední křídlo.

      + 3 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.155.XXX
      keďže už nesúperi, mali si podržať pozície, ako si do poslednej výmeny vybojovali. niečo nepochopitelné ?
      To ale nemení nič na tom, že sa z Vettela stáva najväčšia sviňa štartovného poľa !

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Všichni mistři jsou "svině". Ti, kteří se nechávají "domluvou" předjíždět mají sice ryzí charakter, ale ani pes po nich neštěkne. Rosberg, Massa nikdy mistři nebudou, protože nejsou "svině". Webber a spol také ne, protože zase jim to nejezdí.

        + 6 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.155.XXX
          skús mi dať príklad napríklad na Häkkinena ... ;-)

          + 10 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Dal snad někdo někdy pokyn, aby např. nepředjížděl Davida Coulharda? Sám Coulthard nedávno vtipně poznamenal, že ne, protože Hakkinem byl rychlejší! No, a Vettel to samé! Průměrný stárnoucí Webber se divil, že ho chce rychlejší předběhnout. O tom jsou přece závody. Myslím, že před 2 lety dostal Vettel pokyn "převodovka" a musel pustit Webbera. Myslím, že pak ještě zajela "převodovka" nejrychlejší kolo. V D tisku to Vettel komentoval jako "příště se to už nestane" a nestalo. dodržel slovo!.

            + 6 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Sebastián urobil to, ako to on cítil a urobil dobre,.. ...lebo na konci roku mu tieto body nebudú chýbať v boji o titul, o ktorý Mark určite nebude bojovať, aj keď sedí v najlepšom aute, lebo nie je vyrovnaná osobnosť ako Seb a nevie si udržať výkonnosť stabilnú počas celej sezóny a ak niekto dobre sleduje jeho závody, má výpadky aj počas tých a tých pokazených štartov, ktoré na neho ešte čakajú bude iste neúrekom. Preto žiadne urážanie, zo strany Marka, ale zlepšenie práce a konzitentnosti počas celej sezóny, mu iste prinesie úspechy, nie nadutosť a arogancia a na to by sa mal Mark do budúcna zamerať, aby zlepšil svoju výkonnosť a nezabúdal na to, že si treba vážiť tím, ak ho ešte stále považuje za schopného sedieť v najrýchlejšom aute a závodiť za nich. 08

    + 15 / − 30

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama