DISKUZE K ČLÁNKU Budou padat rekordy na jedno kolo, jako před deseti lety, míní Webber

Blíží se první prověrka nových monopostů na závodní trati a odhaduje se, zda avizovaný rozdíl v rychlosti a časech bude skutečně takový, jak se hodně dlouhou dobu tvrdilo. Někdejší pilot F1 Mark Webber je o tom přesvědčen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Budou padat rekordy na jedno kolo, jako před deseti lety, míní Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 08.02.2017 14:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» murphy666 (Hlasoval 1 člověk) 07.02.2017 17:01
Zavedl bych zase možnost tankování. Si myslim že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • murphy666

    murphy666

    46.23.50.XXX
    Zavedl bych zase možnost tankování. Si myslim že by to závodům jen prospělo...

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Kdyby byly gumy jako předtím, byl bych jasně pro. Tenkrát byli piloti před přezutím a natankováním rychlejší, než po něm a díky tomu se předjíždělo a volily různé strategie.
      Ale teď je to naopak a tankování by se rozdíl smazal. Asi by razantně ubylo předjetí a strategie by nebyly moc důležité.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Pěkný článek. Díky.
    A teď už jen diskutovat o tom, jestli za pomalejší závodní tempo můžou vozy, nebo potřeba šetřit papučky. A jestli se na tom letos něco změní. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Může za to především úspora omezeného paliva a šetření pneumatik 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Souhlas. Řekl bych, že to druhé víc. Otázka je, jak to bude letos. Rychlejší průjezd zatáčkou znamená výrazně vyšší opotřebení gum. Jestli tedy budou muset gumy šetřit pořád stejně, rekordních kol se dočkáme jen v kvaldě. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já si myslím (doufám) že gumy už se tak šetřit nebudou muset. Na vyšší přítlak budou připraveny a po kritice jezdců už si na ně budou moci i dovolit tlačit. Úspora paliva pořád bude, ale nemyslím si že by to bylo horší než v minulém roce, sice dojde k navýšení odporu, ale navýší se palivo o 5% a více odpadne brždění a následná akcelerace, prostě auta nebudou muset brzdit do zatáček až tak moc, zatáčku projedou o dost rychleji a pak nebudou akcelerovat z nižších rychlostí. Jak moc se to projeví na časech v závodech si budeme muset počkat, věřím že to dobře spočítali.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama