DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo se naváží do Ecclestona: Je nekompetentní a starý

Prezident Ferrari Luca Di Montezemolo se nebál vyslovit ostrou kritiku na Bernieho Ecclestona i současná pravidla F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo se naváží do Ecclestona: Je nekompetentní a starý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 04.12.2012 19:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 16 lidí) 03.12.2012 18:51
Já si zase myslím, že Ferrari udělalo pro… »
» uzivatel000415 (Hlasovalo 7 lidí) 04.12.2012 09:32
Má pravdu předsedo Já s tím souhlasím, cpou do… »
» uzivatel000718 (Hlasovalo 6 lidí) 03.12.2012 19:45
Fiat Poprvé v životě s Fiatem souhlasím. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mynona

    78.102.182.XXX
    To říká pravý Montemoula a Bernie, jeden jak druhý. Jeden co uznává jen dolar a prodal by i vlastní mámu nejvyšší nabídce a druhý známý tlachal:D

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    193.86.3.XXX
    Má pravdu předsedo Já s tím souhlasím, cpou do toho peněz a mají z toho maximálně reklamu. O vývoji pro jejich civilní auta už fakt nemůže být ani řeč. A voto tam šlo před pár lety hlavně. Aby se všichni z těch reklamek nepo... O auta už dávno nejde. Hlavně nahonit akcie a radosti poslat do ř... Bože to je debilní svět.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    Můj názor... Pan Montezemolo mi sympatický není. Jeho výroky jsou často jakoby mimo mísu, ale to je možná tím že jsou v médiích vytržené z kontextu. Ale s tímto souhlasím...možná ne na 100%, ale souhlasím.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.107.XXX
    Má pravdu - částečně Ono je to celé hodně složité. Když povolej testování, tak první dva tři týmy utečou ostatním mílovými kroky. Když to nepovolej, tak to už nebude technologická špička a je taky pravda, že tím ničej mladé talenty, kteří nedostávají dost příležitostí. Ale jak z toho ven, to asi neví nikdo.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chufu

      83.208.92.XXX
      Testování ale teď povoleno není a na první tři týmy taky nikdo nemá 14

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    46.39.170.XXX
    Fiat Poprvé v životě s Fiatem souhlasím.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.163.XXX
    alonso je najlepsi pilot v italii a spanelsku vo zvysku sveta pokulhava

    + 3 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    178.40.46.XXX
    No Montii !? tuším, že ty si sa do tej fázy dostal tiež!12 18

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • f1fan

    87.197.159.XXX
    Bernie no tak podla mna Bernie si svoju pracu napriek vsetkemu odvazda stopercentne...obsahom jeho prace je zisk a nie to ci tym z vyvoja aplikuje nieco na vlastne auta... Keby Monty robil svoju pracu a namiesto tlachania sa radsej napchaval pzzou... kopec reci, malo obsahu

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Já si zase myslím, že Ferrari udělalo pro motorsport 1000x více než nějaký dementnějící obchodník s motosportem. A je mi velmi líto, že se svého času některé týmy v čele s Ferrari neodtrhly a neudělaly vlastní šampionát. Nesledoval jsem moc jak dopadl soudní proces ve kterém byl Eccleston také namočen a docela bych mu přál, aby jej klepli přes pracky. Jsou to včetně FIM takoví zkostnatělí svazarmovci, něco jako český AČR. Na jedné straně se do F1 sypou šílené peníze které se následně utrácí za vychytávky nečitelných předpisů a jejich hlídání, na straně druhé, je F1 nevyrovnaná, jsou tam týmy které i při vylepšeném bodování nezískali za leta co si do F1 koupili vstupenku, ani bod. A to ani za situace kdy vládnou extrémní podmínky a půlka pole se vymlátí. Ostatně jeden z týmů odumřel a zřejmě nebude nahrazen. Mně chybět nebude. Jen je mi líto jezdců. Přitom kdyby týmy mohly vyrábět zákaznická auta, je je třeba u motorek, mohl by si klidně zapáleny magnát provozovat třeba tým s jedním autem. Redbull si postavil druhý tým a tím se jim i docela daří obejít ztrátu testovacích kilometrů, protože si zcela jistě data z druhého týmu předávají a je jisté, i když jde o jiné auto, že nasbírané informace přes jeho odlišnost mají obrovskou hodnotu.

      + 16 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Já bych to neviděl tak radikálně. F1 je v současnosti nejsledovanějším sportem (jestli se nepletu). Nevím, jak velký podíl na tom má Bernie, ale nějaký určitě, když to celé vlastní. Takže si nevede zas tak špatně na rozdíl od Svazarmu 04. A troufám si říct, že by se na tom nic nezměnilo i kdyby odešel kterýkoliv tým. Osobně jsem hodně rád, že se nikdo neotrhl a nemusím sledovat každou druhou sezonu jinou serii s jinýmy týmy a jezdci, jako to mají v americe. Udržet tradiční týmy jako F a Mcl je taky svým způsobem umění. Takže bych to s tím dementněním neviděl tak černě. 03
        F1 byla nevyrovnaná vždy a letos byla snad nejvíc vyrovnaná za posledních hodně let. Vždycky tu byly týmy, které nezískali ani bod. A to že dnes boduje 10 jezdců není moc argument. Ono dřív se občas stalo, že dojelo jen 5 vozů, takže k bodům stačilo jen dojet do cíle. Dnes to moc nehrozí. Letos dojelo nejmíň 16 vozů, tak k bodům musíš něco ukázat.
        A zákaznická auta? Jsem pro. Nemyslím si, že z auta s jiným podvodkem a jiným motorem získáš nějaká výrazně užitečná citlivá data. Ale moc nechápu, proč už něco podobného neudělali F s Mcl. Byl by problém sestavit druhý tým a nechat mu nějakého menšího sponzora? Co jim bránilo nějak zprostředkovaně koupit HRT a poskytnout mu nějaké technologie? Mclaren aspoň začal spolupráci s Marusií. Myslím si, že podobný krok od Ferrari a Mercedesu by F1 jen prospěl. 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Chufu

        94.112.135.XXX
        Je to tak 11. Ač Bernie pro popularitu F1 kdysi dost udělal, dnes už je dávno za zenitem. Máme stupidní pravidla a nemálo nic moc okruhů. Vše astronomicky drahé. Jako obchodník a vydělávač peněz je výborný, ale stejně to co nakřečkoval, půjde do kanálu, zrovna teď řeší různé plátky ty jeho prima dcerky a jejich realitní hrátky. Nezávidím jim to, ale být trochu rozumný, i F1 by mohla být levnější a smysluplnější. Určitě o tom Luca ví víc než ten skrblík. Zaplať pánbůh, že už skončil Mosley.

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • F1fan

        178.41.165.XXX
        Hej,len netreba zabúdať tiež na to,že naposledy čo sa pravidla f1 pozdavali Montymu bolo v sezónach 2000-2004 03 Či bola zaujímavá aj divácky nechám na posúdenie ostatných. Mňa osobne Bernie vystrašil naposledy,keď chcel rozdávať medaily... Bernie nie je technik,len 'obyčajný promotér' a chce divácky atraktívnejšie závody.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    F1 je dávno cirkus, ktorý nemá skoro nič spoločné s produkciou bežných áut. Čudujem sa, že ho to prekvapuje. Ale má pravdu v tom, že zakazovať autám jazdiť je najväčšia hlúposť. Radšej by mali zakázať čokoľvek iné, podobne drahé. Napríklad aerodynamické tunely, prevážanie cirkusu po celom svete...

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, aby som pravdu povedal,.. ...jeho vyjadrenie moc múdre nebolo, lebo takto len pomáha Christianovi, aby to po Berniem dostal on. S takouto rétorikou Luca ďaleko nezájde ! 18

    + 2 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Pokud je mi známo, tak komerční práva na F1 vlastní společnost, kterou částečně Ecclestone vlastní. Jediná možnost, jak by se mohl dostat do čela Horner je, že by v této firmě poté co Bernie odejde začal pracovat nebo odkoupil Bernieho podíl, případně, že by FIA, poté co uplyne lhůta na kterou je má Bernie zakoupené, vybrala společnost, kterou bude vlastnit Horner. Osobně si ale myslím, že si to Bernie nechá jako rodinný business. Proč se zbavovat něčeho co snáší zlatá vejce?

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama