DISKUZE K ČLÁNKU Dnešní F1 je náročnější, dříve to však byla větší zábava, shodují se piloti

Kterou éru závodění si piloti užívají více? Éru Pirelli, kdy je výzvou práce s pneumatikami a strategiemi, či dřívější sprinty v dobách, kdy dominovala aerodynamika? A který typ závodění je podle jezdců náročnější?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dnešní F1 je náročnější, dříve to však byla větší zábava, shodují se piloti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 14.04.2013 08:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2013 08:33
O které době mluvíš, kdy vyhrávali nejlepší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    pro mě je absolutně nepochopitelný už jen na první pohled zřejmý divný rozměr vozu. 5m dlouhé i víc formule jsou široké max 1,8m když srovnáme z audi a8 kterémá 5m a šířku necelí 2metry a i přzto to auto vypadá furt dlouze ke své šířce . pro mě osobně bych volil pravidla roku 1994 jen s dnešní bezpečností

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Problém je, že pravidla z roku 1994 jsou s dnešní bezpečnostní absolutně neslučitelná. Dokonce ani okruhy z 1994 by bez (často podstatných) úprav nesplňovaly dnešní bezpečnostní standardy. Kdyby to ale šlo, to by bylo něco! 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    .. Myslím že kdyby se snažili pravidla přizpůsobit aby se víc líbila jezdcům, tak by díky tomu byly i atraktivnější závody. Nevím proč pořád vymýšlí umělé způsoby jak závody zatraktivnit - viz kers, drs, pneu ... Pravý závodění kdy mohl vyhrát ten nejlepší jezdec i s průměrným vozem je už dávno pryč 07

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Je už dávno pryč díky vývoji techniky a ten se zpět nevrátí, takže je stesk po minulosti k ničemu, přesně jak říká Kimi. Jestli má v F1 zůstat různorodá technika a nemá se z ní stát jen další unifikovaná série...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.71.85.XXX
        no to pak můžeš hnát do extrému jak jeden můj kámoš co na to přestal koukat v roce 2009 kvůli tomu jak ty káry vypadaly první rok na slickách, no už toho ve formuli bylo hodně čert to vem jen jsem zvědavej jestli budou ty zesilovače, trombony nebo co na ty nové motory

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      O které době mluvíš, kdy vyhrávali nejlepší piloti s průměrnými vozy? Sleduji F1 více jak 40 let a na žádnou takovou dobu si nepamatuji.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama