DISKUZE K ČLÁNKU Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla

Podle Adriana Neweyho bude skokové snížení spotřeby paliva u nových motorů dělat týmům vrásky a významně ovlivní závodní strategie. Hovoří také o dopadu zúžení předního křídla na aerodynamiku vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey o dopadu menšího množství paliva na strategie a o zúžení předního křídla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 11.02.2014 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 18 lidí) 10.02.2014 09:16
Jednoznačně nejlepší monopost do války, jako… »
» Tomur (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2014 17:06
A někdy i v pravopysu 13 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.143.200.XXX
    gasoline Ja len dufam, ze sa palivo nebude setrit vo vlekej miere. A FIA potvrdila ze ak by boli velke problemy, je mozne zmenit max. mnozstvo na preteky na dalsiu sezonu. Podla mna kludne im mohli dat 120 Kg. Aj tak by sa kazdy snazil spravit setrny motor. Viac paliva = vacsia hmotnost. V Monaku by mozno stacilo 95 Kg, ale to je v poriadku. Je dost zvlastne urcit max. mnozstvo ked preteky maju rozlisne poziadavky na vykon a spotrebu paliva.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      keď v Austrálii nedôjde ani jeden Ranault do cieľa, možno to zvýšia na tých 120kg 04

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Max šířka Jedná se přeci o maximální šířku. Nikdo jim nezakazuje aby si bočnici udělali zároveň s vnitřní stranou kola. Že nadává, že bočnice je přímo uprostřed.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Presne tak, keď je to najhoršie možné miesto, tak kratšie krídlo musí byť lepšie. Alebo kecá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, čakalo sa to,... ...sú to zase nové výzvy, aby nám konštruktéri a dizajnéri nezrezivěli a stále mali tvorčieho ducha apracovali na nových veciach. To isté platí o motorároch, kde predtým bola u V8 atmosférických mapa motora a u monopostou pre r. 2014, to musí byť mapa pohonnej jednotky kompret 1,6 V6 Turbo + ERS, so správne volenými prevodmi. Samotný turbomotor tu bez podpory elektrického jednosmerného trakčného motora (MGU-K) je úplne bezmocný, lebo mu nepomáha sa len rozbiehať z pomalých zákrut a potom pri dotáčaní na maximálku v zóne DRS, ale aj na štarte, preto je dobre, že sa na volant dodatočne bude montovať LCD diplay, kde jazdec bude môcť sledovať a správať sa podľa toho, koľko energie bude mať k dispozícii, čo bude iste rozvíjať jeho inteligenciu a talent, každého z nich a tiež úspech v závode. 01

    + 5 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • majod

    185.26.182.XXX
    redbull jednoznacne najkrajsi monopost tento rok

    + 8 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama