DISKUZE K ČLÁNKU Lauda s Markem nemají stejný názor na dvojité body v posledním závodu

Niki Lauda a Helmut Marko se nemohou shodnout na pravidle, dle kterého se budou v posledním závodu sezony předávat dvojité body.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda s Markem nemají stejný názor na dvojité body v posledním závodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 11.03.2014 08:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 22 lidí) 09.03.2014 08:44
Na dvojitých bodech je jasně patrné, co jsou… »
» Tomur (Hlasovalo 17 lidí) 09.03.2014 07:41
Dvojité body v jakékoli formě jsou proti smyslu… »
» uzivatel000792 (Hlasovalo 13 lidí) 09.03.2014 09:47
aku hru hraje red bull sa zistilo uz minuly rok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Co dodat. Ze závodění v F1 se stává hra pokeru(již delší dobu), kterou jen těžko ovlivníte svým uměním. Čím dál tím záleží jenom na tom jak se umíte přetvařovat, lhát a podvádět. Dvojité body v jednom závodě a je jedno, ve kterém jsou největší nesmysl a nespravedlnost sportu, která může normálního člověka, ale především sportovce napadnout. Jediné co ještě schází, že z devatenácti odjetých závodů se bude počítat třeba jenom 16. V historii sportu je dost trapných příkladů. Jeden za všechny. Skoro roční, ale prostě dlouhodobá soutěž má ocenit celkově nejlepšího sportovce. Tím byl před nedávnem v šampionátu rallye S2000 Jan Kopecký. Poctivě jezdil na všechny závody, dost jich vyhrál a hlavně měl konzistentní výsledky(nejhorší snad 5 místo). Celý šampionát směřoval k vítězství a pak prohrál s panem Mikelsenem o 1 nebo 2 body, protože prostě v posledním závodě dojel až druhý, ale tento závod byl za dvojité body(jinak byl Jan Kopecký mistrem). Zeptejte se Jana co si o tom myslí. Já osobně jsem proti. Vynecháme poruchu a jiné faktory a vezmeme to jenom na jezdce. Oba piloti vyhrají stejný počet závodů. Jeden udělá během sezony 3 hloupé jezdecké chyby a nedojede závody (0 bodů). Druhý bude jezdit konzistentně a před poslední závodem bude mít 49 bodů náskok před tím druhým. Jsme jenom lidé a chyba toho do té doby lepšího taky přijde, ale bohužel jí udělá v posledním závodě sezony, který je z 50 bodů. V něm vyhraje ten druhý, který bude i tak mít o jedno vítězství méně. Ve skutečnosti bodově však bude mít stejně vítězství a 3 násobkem chyb druhého bude mistrem světa. Co je na tom spravedlivého ???

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.233.XXX
      Co s tím má společného spravedlnost?

      Co je spravedlivého na tom, že mezi 8.-9. místem jsou dva body a mezi 9.-10. jenom jeden?
      Co je spravedlivého na tom, že vítězství o půl minuty je odměněno 7 body (ve srovnání s druhým místem) stejně jako vítězství o půl sekundy?
      Co je spravedlivého na tom, 78 minutová Monza je honorována stejně jako 119 minutový Singapur? Nebo že za 260 km Monako je stejně bodů jako za >305 km všechny ostatní závody?

      Prostě je to bodování dané před začátkem sezóny, všichni o tom vědí, je to pro všechny stejné a tím to hasne...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Pořád tvrdím jedno dvojité body jsou hovadina. Ale pokud chcete podpořit soutěživost a atraktivitu, která ve F1 už mnoho let chybí, a mají k tomu dopomoci dvojité body, tak to udělejte jednoduše - na začátku sezóny dejte každému týmu žolíka v podobě dvojitých bodů a ten tým si sám od sebe rozhodne, ve kterém závodě sezóny jej (toho žolíka) použije. Týmy budou mít povinnost toto nahlásit FIA nejpozději hodinu před začátkem kvalifikace toho kterého závodu. FIA tyto žolíky zveřejní bezprostředně po skončení závodu (na stupně vítězů to nebude mít vliv, jen se přepočítá tabulka šampionátu).

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      dobrý nápad.

      ale RB, vzhľadom na ich čestnosť a dodržiavanie pravidiel, by som dal tých žolíkov rovno 19 ... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No našťastie to Helmutovi,... ...a ani Berniemu neprešlo, lebo dvojité body dostane len víťaz posledného závodu. 14

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Politikaření je pevnou součástí F1... ať se nám to líbí nebo ne. Nezačíná a nekončí s Helmutem Markem. Ne že by se mi to líbilo, ale těžko to někdy bude jinak.

    Bernie dosáhl svého: zájem, diskuse, prostě se něco děje. A ti, co v jeho záměrech cítí profit (ať už vlastní nebo stájový), samozřejmě halasně souhlasí. Demagogie s rozložením rizika oné "pokerové hry" je úsměvná :)
    I když je to nespravedlivé, vlastně toho chlapíka chápu - prostě bojuje za svůj tým. Kdyby HM mohl, tak bude hlasovat pro poloviční body pro všechny závody před Barcelonou a posledních pět závodů tuplovanejch 12.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.84.XXX
    Když už to vymysleli, tak bych neřešil, jestli na jeden nebo tři závody,ale uděloval bych dvojnásobek za každý závod v dešti. Je to náročnější na pilota a hlavně by to bylo záslužné.Jet třeba Monaco v lijáku je riziko a získat za to dvojnásobek by bylo fajn.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      To je úplná kravina... Boj za jednotné bodování má smysl... To co říkáš je úplná fraška...02

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      porad to nijak neresi pripadny technicky problem, defekt apod. je to proste kravina.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Na dvojitých bodech je jasně patrné, co jsou páni v RedBullu za šmejdy. Na začátku s tímto pravidlem nesouhlasí a jakmile zjistí, že by jim dvojité body v posledním závodě sezóny mohly zachránit reputaci, nadšeně tento Ecclestonův nesmysl obhajují. Politikaření, intriky a neschopnost stát si za svým názorem od začátku do konce. Jak typické pro Red Bull.

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.102.230.XXX
      přesně tak, proto se mě tento team hnusí...stačí aférka s TR, kde RB bylo jasně proti a snad by za to skalpoval...a ejhle když jí potřebovali tak se jim hodila a hned nás mazali tím, že by byli hlupáci kdyby toho nevyužili. A změna názoru na dvojité body jen ukazuje jaký jsou to leváci, když si věří že jsou v pohodě tak s ní nesouhlasí, ale jak zjistí problém hned se jim hodí...slečinky 02

      + 16 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      aku hru hraje red bull sa zistilo uz minuly rok pri pneumatikach a na zaciatku tohto roka to aj potvrdil v rozhovore jeden z predstavitelov pirelli.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Opět sis to upravil. Můžeš mi ocitovat, kde Marko říká, že dvojité body jsou dobré? 03 Samozřejmě bez toho, abys vynechal část kde říká: "když už...." 04

      + 7 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Miku, nic jsem si neupravil. Píšu o RedBullu, nikoliv o Markovi. Na dvojité body v posledním závodě znáš můj názor už dlouho. A já své názory neměním, tak jako to dělají v RedBullu. viz. [odkaz na stránku]

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No píšou, že jsou dvojité body v jednom závodě blbost, stejně jako Marko. V čem je ta změna?

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Doplním pro jistotu citaci Marka: "Jeden závod - na čemž se všichni jednomyslně shodli - je špatný."
          Jinak na tom, že jsou dvojité body blbost se shodneme všichni. ;)

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Ať to čtu, jak to čtu, tak mi z toho vyplývá, že Marko by chtěl dvojité body v posledních třech závodech a nikoliv jenom v jediném. Čili z mého pohledu ještě větší krávovina než prapůvodní Ecclestonův návrh.02

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Aha, tak v tom se neshodneme. Pro mě je větší nespravedlnost dvojité body jen v jednom závodě. Pokud to bude ve dvou, je to lepší, ve třech ještě lepší a nejlepší v 19-ti. 04
              Na tom, jestli to bude na začátku, na konci, nebo vybrané závody v průběhu sezony mi nezáleží.
              Čistě proto, že nebude rozhodovat jeden defekt, jedna porucha či vhodnost okruhu pro jediný tým. Kromě toho zrovna Abu Dhabi je závod, který zrovna ze všech nejvíc sedí RB, tak proč nemají mít ostatní výhodu na okruzích které sedí někomu jinému? .03
              Na tom, jestli to bude na začátku, na konci, nebo vybrané závody v průběhu sezony mi nezáleží.

              + 6 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Hmm. Ty to bereš matematicky. Čím více závodů s dvojitými body, tím více se nespravedlnost rozmělní. Ale to by podle mne mělo fungovat jen do půlky závodů. Pak už zase budou nespravedlivé ty menšinově netuplované.03 12 Ale máš pravdu v tom, že by bylo nejspravedlivější 19 závodů s tuplovanými body z 19-cti možných.18 18
                Já na dvojité body mám jednoznačně odmítavý názor a je mi jedno, zda jsou udělovány v závodě, který sedí více Red Bullu, Ferrari, nebo Marussii. Jeden závod s tuplovanými body beru jako pitomost, dva jako pitomost na druhou a tři, jako pitomost na třetí z hlediska spravedlnosti. Ať už se operuje s defekty, nebo čímkoliv jiným.
                Ještě bych bral tzv. žolíka. Kdy by každý tým mohl před jedním závodem nahlásit, že jede o tuplované body právě a jedině v tomto závodě.
                Jinak je to nespravedlivé.

                + 5 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama